۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۳۰۷۳۵۷
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین:

بی‌بصیرتی و عدم بهره‌مندی از شاخص‌های اصیل اسلامی حادثه کربلا را تکرار خواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین با بیان اینکه بی‌بصیرتی و عدم بهره‌مندی از شاخص‌های اصیل اسلامی حادثه کربلا را تکرار خواهد کرد، گفت: راه حسینی شدن در این است که ارزش‌های انقلاب و اسلام ادامه یابد و نسبت به بازخوانی و رابطه بیشتر با آن اقدام شود.
حجت الاسلام حسين حيدري

حجت‌الاسلام حسین حیدری، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با  اشاره به تحرکات دشمن تصریح کرد: لازمه حرکات دانشجویی داشتن بصیرت است تا ضمن شناخت دشمنی که خود را با حرف‌های نو و بزک کرده و زدن نقاب بر چهره به سراغ ما می‌آید اما ماهیت واقعی آنها تغییر نکرده بتوانیم حق را از باطل و دوست را از دشمن تشخیص دهیم.

 

وی با بیان اینکه امروز دشمن نقاب بر صورت زده و با بزک کردن خود در صدد فریب ملت ایران است، عنوان کرد: دشمن تلاش دارد با رسوخ در میان مردم از راه زدن نقاب و بزک کردن چهره واقعی خود مرم به ویژه نسل های جوان را فریب دهد، از این رو باید دشمن را به درستی شناخت.

 

این مسؤول ادامه داد: باید دانست بزک کردن آنها نمی‌تواند ماهیت واقعی آنها را تغییر دهد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین با اشاره به بی بصیرتی اهل کوفه که در نهایت به شهادت امام حسین(ع)، خاندان، یاران و اصحابش منجر شد، گفت: اگر بصیرت در میان آحاد مردم وجود نداشته باشد بی شک باز هم نظیر چنین حوادثی تکرار خواهد شد.

 

وی افزود: اگر شناخت لازم و بصیرت وجود نداشته باشد و از اهداف و شاخص های انقلاب بی بهره باشیم همان اتفاقی که در سال 61 رخ داد، تکرار می شود و امام خوبی ها به مسلخ شهادت خواهد رسید.

 

حجت الاسلام حیدری ادامه داد: راه حسینی شدن در این است که ارزش های انقلاب و اسلام ادامه یابد و نسبت به بازخوانی و رابطه بیشتر با آن اقدام شود.

 

اساتید نقش کلیدی در بصیرت افزایی نسل جوان بر عهده دارند

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به نقش اساتید در بصیرت افزایی دانشجویان خاطرنشان کرد: این نقش چنان اساسی و کلیدی است که رهبر معظم انقلاب از اساتید به عنوان فرماندهان جنگ نرم یاد می کند که این نشان از وظیفه سنگین آنها در خصوص بصیرت افزایی دانشجویان و نسل های جوان دارد.


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین در پایان تأکید کرد: اساتید باید خط و مشی و مسیر واقعی را به دیگران نشان دهند تا آنها بتوانند مسیر واقعی و صحیح را در انقلاب و اسلام از مسیر ناصحیح بشناسند و دچار انحراف نشوند./955/203/ب2

ارسال نظرات