۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۳۱۵۴۵۳
عضو مجلس خبرگان رهبری:

انقلاب اسلامی، زمینه گسترش ولایت الهی را فراهم کرده است

خبر گزاری رسا ـ نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی، گفت: بسط ولایت یکی از آثار انقلاب اسلامی بوده است و ایران اسلامی به عنوان نخستین حکومت اسلامی، ظرفیت بسط ولایت الهی را فراهم کرده است.
حجت الاسلام و المسلمين محمد بهرامي خوشکار نماينده مردم كرمان در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام محمد بهرامی خوشکار، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، شب گذشته در همایش مردم میراث‌داران انقلاب اسلامی که در کرمان و تکیه فاطمیه این شهر، برگزار شد، با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی، گفت: بسط ولایت یکی از آثار انقلاب اسلامی بوده است و ایران اسلامی به عنوان نخستین حکومت اسلامی، ظرفیت بسط ولایت الهی را فراهم کرده است.

 

وی با بیان حدیثی از امام باقر علیه السلام، گفت: قوام دین به نماز، روزه، حج، زکات و ولایت است و در همان حدیث است که به هیچ چیزی مانند ولایت سفارش نشده است.

 

حجت الاسلام خوشکار گفت: در روز قیامت این پنج شی مانند موجود دارای حیات انسان را احاطه می کنند و از آن سوال خواهند پرسید.

 

وی افزود: در این بین ولایت در بالای انسان قرار می گیرد و از انسان و ولایت مداری او سوال خواهد کرد.

 

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان حدیثی از امام رضا علیه السلام، گفت: بر اساس فرمایش امام رضا ولایت حصن و مایه حفظ و نجات انسان است و هر کس که می خواهد در امان بماند باید وارد در ولایت الهی شود.

 

وی ادامه داد: بر اساس احادیث اهل البیت، شیعیان مانند زنبور عسل می مانند که سایر افراد عسل آن ها را به جهت شیرینی خواهند خورد.

 

وی تاکید کرد: این شیرینی همان ولایتی است که به شیعیان عطا شده است.

 

این کار شناس مسایل مذهبی با اشاره به ارزش ولایت مداری در دنیای امروز، اظهار داشت: حضرت آیت الله خامنه ای در عصر امروز تجلی گاه ولایت الهی اند که با علم کافی و درایت وافی مرجع امور شیعیان و مسلمین جهان به شمار می روند.

 

این عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سایر صفات و ویژگی های اخلاقی مقام معظم رهبری، گفت: رهبر انقلاب آگاه به مسایل زمان، مدیر، آشنا به عمق استراتژیک ایران اسلامی و دانشمند هستند و به طور کلی خداوند تمام خوبی ها را در ایشان جمع کرده است.

 

حجت الاسلام بهرامی خوشکار در پایان با اشاره به وظیفه خطیر مجلس خبرگان، گفت: مجلس خبرگان با رصد تمام مسائل آماده پاسخ گویی به تمام توطئه هایی است که سبب تضعیف رهبری و ولایت می شوند./9701/202/ب1

ارسال نظرات