۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳
کد خبر: ۳۱۷۲۵۵
امام جمعه سراب:

حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی دشمنان را مأیوس می کند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام اکرمی با بیان این‌که حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی دشمنان را مأیوس می کند، گفت: مردم مختار هستند به هر کس که دوست دارند رأی بدهند اما باید به کسی رأی داده شود که بتواند سکان قانون‌گذاری را در دست بگیرد.
حجت الاسلام اکرمي، امام جمعه سراب

حجت الاسلام علی اکبر اکرمی، امام جمعه سراب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، به اهمیت اساسی و بنیادین مجلس خبرگان در نظام اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر به‌ عنوان تصمیم‌گیر و سیاست‌گذار اصلی کشور است، مجلس خبرگان نیز که با تعیین رهبری ارتباط دارد اهمیت ویژه دارد.


وی با تأکید بر انتخاب اصلح از روی شناخت و بصیرت، تصریح کرد: مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری با دقت و آگاهی به کاندیدایی که معتقد به ارزش ها و آرمان های انقلاب است و داراری روحیه ضد استکباری است رأی دهند و در آینده کشور نقش مؤثری ایفا کنند.


امام جمعه سراب با بیان این‌که در انتخاب فرد اصلح باید اعتقادات وی را در نظر بگیریم، تأکید کرد: فردی که به احکام اسلام پایبندتر باشد به اخلاق اسلامی و قانون نیز پایبند خواهد بود، به کسی رأی بدهیم که همیشه اهل نماز و فرایض دینی باشد و الا در آستانه انتخابات همه اهل نماز جمعه و جماعت می شوند.


وی با ابراز تأسف از این‌که برخی می خواهند با یک شام و هدیه مردم را خام فرض کرده و عوام فریبی کنند، تصریح کرد: مردم به خاطر بعضی مسائل نظیر دلم سوخ، برگردنم حق دارد و فلان کار را برایم کرده شایسته نیست، تصمیم گیری کنند.


حجت‌الاسلام اکرمی شرکت در انتخابات را یک فریضه دینی دانست و ابراز داشت: حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی دشمنان را مأیوس می کند، مردم مختاراند به هرکس که دوست دارند رأی بدهند اما باید به کسی رأی داده شود که بتواند سکان قانون‌گذاری را در دست بگیرد و فردی که به عنوان نماینده به مجلس می‌رود بتواند از حق و حقوق مردم دفاع کند.


وی با بیان این‌که کاندیداها از دادن وعده های دروغین, تخریب یکدیگر و تضعیف آرمان‌های اسلام و انقلاب پرهیز کرده و بعد از معلوم شدن نتایج جای رقابت را به رفاقت و حمایت دهند، اظهار داشت: نامزدهای انتخابات بعد از انتخابات نیز پیرو قانون باشند.


امام جمعه سراب تأکید کرد: مردم در انتخابات هفتم اسفند مانند راهپیمایی 22 بهمن حماسه آفرینی کنند و با حضور گسترده خود در انتخابات کشور و نظام را از دست دشمنان بیمه کنند، انتخابات و حضور گسترده در انتخابات دشمن را خار و مأیوس خواهد کرد./854/302/ب2

ارسال نظرات