۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۴۳۲۷۹۵
استاد حوزه و دانشگاه:

عملکرد ايران در زمينه برجام سبب جري تر شدن آمريکا شده است

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به انجام توافق هسته اي و متعهد نبودن آمريکا به مفاد توافق و ادامه استراتژي جديد خود در قالبي ديگر، گفت: آمريکا باری ديگر ذات خود را براي ايرانيان و جهانيان آشکار کرد.
حجت الاسلام قاسم ارمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در کاشان، حجت الاسلام قاسم ارمي، استاد حوزه و دانشگاه بعد از ظهرامروز در مسجد دانشگاه آزاد اسلامي واحد کاشان در جمع اساتيد و دانشجويان اين دانشگاه، با اشاره به اينکه سخنان رهبر معظم انقلاب بايد نصب العين و هشدار براي کساني باشد که در مسأله برجام جانب افراط و تفريط در شيوه رفتار سياسي خود داشتند، گفت: رهبر معظم انقلاب در روزهاي ابتدايي برجام فرمود که ما هيچ اطميناني به آمريکايي ها نداريم.

 

وي افزود: رهبري مشخصا فرمود که اگر مسأله برجام حل شود، آنها موضوعات ديگر را بهانه خواهند کرد و از خصومت هميشگي خود دست بردار نيستند.

 

حجت الاسلام ارمي با اشاره به انجام توافق هسته اي و متعهد نبودن آمريکا به مفاد توافق و ادامه استراتژي جديد خود در قالبي ديگر، گفت: آمريکا باري ديگر ذات خود را براي ايرانيان و جهانيان آشکار کرد.

 

اين استاد حوزه و دانشگاه، نحوه عملکرد ايران در زمينه برجام را موجب جري تر شدن آمريکا دانست و بیان کرد: کنار آمدن و نگاه مسالمت آميز به مسائل سبب خيره تر شدن آمريکا مي شود که اين مهم در زمينه برجام کاملا مشخص شد.

 

وي با اشاره به اينکه آمريکا بناي مماشات با ايران اسلامي را ندارد، گفت: مطرح شدن پاره کردن مکتوبات برجام از سوي نامزدهاي رياست جمهوري آمريکا با پاسخ قاطعانه رهبر معظم انقلاب مبني بر آتش زدن مکتوبات برجام مواجه شد.

 

به گفته وي، دشمن ذاتي ايران اسلامي بايد از ايران اسلامي پاسخي دندان شکن بشنود، چرا که لبخند در برابر آمريکا و قرار گرفتن در فضاي ديپلماسي واداده موجب ايجاد روزنه و نفوذ آمريکا خواهد شد.

 

حجت الاسلام ارمي با تأکيد بر تکيه به اقتصاد مقاومتي در مسائل داخلي، گفت: آمريکا هيچگاه با ايران اسلامي به گونه اي رفتار نخواهد کرد تا ايران اسلامي به آسايش برسد، چرا که استراتژي ما در جهان، استکبار ستيزي است.

 

اين استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: تا زماني که ايران استکبار ستيز باشد، آمريکا دست از دشمني با ايران بر نخواهند داشت و به دنبال ضربه زدن به ايران خواهد بود./202/1307/ب1

ارسال نظرات