۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۴۵۱۳۲۶
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

رزمندگان دفاع مقدس الگوی استقامت در برابر استکبار جهانی هستند

حجت الاسلام غلامی با اشاره به اینکه روحیه خودباوری و تعهد مردم سبب ذلیل کردن استکبار جهانی می شود، گفت: ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس الگوی استقامت و پایداری در برابر استکبار جهانی هستند.
یدالله غلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت الاسلام غلامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در یادواره شهدای روستای کلوده این شهرستان، گفت: دفاع‌مقدس یادآور حماسه سرو قامتانی است که قصیده بلند ایستادگی و مقاومت را در برابر استکبار‌ جهانی و قدرت‌های سلطه‌گر، سر دادند و نقطه عطف و برجسته تاریخ ملت ایران و جهان اسلام است.

وی ادامه داد: آنچه که رزمندگان هشت‌سال دفاع‌مقدس را در مقابل تهاجم همه‌جانبه استکبار جهانی به سرکردگی صدام به پیروزی رساند و ما را در جهان به‌عنوان نخستین کشور مسلمان در مقابله با مستکبران و جهان‌خواران خبرساز کرد، فرماندهی امام راحل بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا ایمان به خدا و جهان آخرت، رهبری امام راحل و اعتقاد و ولایی‌بودن ملت و رزمندگان را از مهم‌ترین دلایل پیروزی ایران در جنگ تحمیلی دانست.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که دفاع مقدس نخستین امتحان ملت ایران در مقابله با جهان استکبار بود، گفت: ایثارگران دفاع مقدس با حماسه‌آفرینی و رشادت الگوی استقامت و پایداری در برابر تجاوز استکبار جهانی و ایادی آن شدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا خاطرنشان کرد: تلاش برای زنده نگه داشتن حماسه دفاع مقدس و پیشگیری از قرار گرفتن این فصل مهم و الهام بخش تاریخی در ورطه غفلت و فراموشی، رسالت خطیری است که تحقق آن بهره‌مندی نسل‌های جوان امروز و فردای ایران اسلامی از برکات این حقیقت ناب و گنجینه ارزشمند را تضمین می‌کند.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دوران دفاع مقدس را برخاسته از اسلام ناب دانست و افزود: امروز وظیفه انتقال واقعیت‌های دوران دفاع مقدس به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب اسلامی بر دوش همه قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه روحیه خودباوری و تعهد این مردم توان مقابله با استکبار را به نمایش گذاشته است، خاطرنشان کرد: دشمنان این نظام از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مبارزات سخت و نرم خود را به صورت علنی آغاز کردند که در یکی از این اقدامات به برکت رهبری امام راحل و مجاهدت‌های مردم، مشت محکمی بر دهان رژیم بعثی به عنوان نماینده استکبار زده شد.

این مسؤول در تبیین چالش‌های مهم انقلاب اسلامی با استکبار، اضافه کرد: امروز استکبار جهانی درحالی بسیاری از موارد داخلی کشور ما را بهانه قرار داده و هربار به بهانه‌ای دموکراسی را در این نظام نادیده می‌گیرد که در مقابل جنایت‌ها و کودک‌کشی‌های جهانی به خصوص در منطقه غرب آسیا سکوت کرده‌اند.

وی گفت: استکبار جهانی درحالی دموکراسی را در جمهوری اسلامی مردم ایران زیر سوال می‌برد که این نظام همواره از ابتدا با برگزاری انتخابات پیاپی با رأی و نظر مردم پیش رفته است و این درحالی است که از ابتدا مردم کشور ما با تحریم‌های نظامی، سیای و اجتماعی مواجه بوده و  امروز نیز با جنگ نوین اقتصادی روبرو هستند.

حجت‌الاسلام غلامی با تأکید بر نقش رسانه‌ها در آگاه‌سازی افکار عمومی نسبت به نقشه‌های استکبار جهانی در مبارزات مخفی و علنی با بکارگیری انواع ترفندها و تهاجمات علیه این مردم، تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را در چنین فرصت‌هایی به منظور تبیین نقشه‌های استکبار جهانی برای مردم انجام دهیم./202/950/ب1

ارسال نظرات