۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹
کد خبر: ۴۶۶۴۰۲
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

دشمنان به دنبال تضعیف باورهای دینی و تخریب چهره اسلام در جهان هستند

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه دشمنان درصدد ایجاد اختلاف میان مسلمانان هستند، گفت: دشمنان به دنبال تضعیف باورهای دینی و تخریب چهره اسلام در جهان هستند.
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی

حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت ابراز داشت: دشمن شناسی و افزایش بصیرت از مهمترین نیازهای کنونی کشور است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه یادآور شد: دشمنان به دنبال تضعیف باورهای دینی و تخریب چهره اسلام در جهان هستند، نسل جوان کشور به شدت مورد هجمه قرار گرفته اند.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: جوامع اسلامی تهدیدی بزرگ برای مستکبران هستند و به همین دلیل تحت فشار قرار گرفته و دشمنان با طرح ریزی نقشه های متفاوت در پی براندازی نظام اسلامی هستند.

این مسؤول با اشاره به فرا رسیدن هفته وحدت بیان داشت: مسلمانان اعم از شیعه و اهل سنت اشتراکات بسیاری داشته و برادر هستند بنابراین نباید اجازه داد اتحاد مسلمانان خدشه دار شود.

وی در ادامه اظهار داشت: تحرکات اخیر دشمنان نشان می دهد که از سوی جوامع اسلامی احساس خطر می کنند پس به دنبال مقابله با گسترش اسلام در جهان هستند.

حجت الاسلام موسوی تأکید کرد: اسلام قدرت جهان گیر شدن و نشر در سراسر جهان و جذب همه مردم آزادی خواه و عدالت طلب را دارد بنابراین باید در این زمینه با جدیت عمل کرد و عملکرد مبلغان شیعه و اهل سنت در این میان حائز اهمیت است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه عنوان داشت: با تکیه بر تقوای الهی و بهره گیری از قرآن کریم و سیره پیامبر گرامی اسلام(ص) صراط نشر اسلام در جهان نمایان می شود زیرا نهاد و فطرت انسانها خداجو و کمال طلب است.

وی در پایان با اشاره به شکستهای متعدد نیروهای تکفیری در سوریه گفت: عقب راندن و شکستهای مفتضحانه داعش نشان از اتحاد همه جانبه مردم شیعه و اهل سنت سوریه است که به خدعه های دشمنان در جهت ایجاد تفرقه و اختلاف میان آنها پی برده اند./302/857/ب1

ارسال نظرات