۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۲
کد خبر: ۴۶۶۹۵۹
حجت الاسلام سالک مطرح کرد؛

لزوم توجه بیشتر دولتمردان به آسیب های فضای مجازی

حجت الاسلام سالک به نفود دشمن در جبهه‌های مختلف فضای مجازی اشاره کرد و گفت:‌ مردم و مسؤولان باید این تهاجم دشمن را که می‌تواند فروپاشی بنیان خانواده و تضعیف دستاوردهای اصلی نظام اسلامی را به همراه داشته باشد را درک و برای حل آن برنامه ریزی کنند.
دیدار اعضای کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با مراجع و علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام پژمان فر رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از اعضای این کمیسیون عصر امروز با حضور در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی رییس این مرکز دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی در این دیدار ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت های فرهنگی حوزه های خواهران اظهار داشت: حوزه علمیه خواهران سابقه طولانی دارد و حتی به زمان پیش از انقلاب بازمی گردد ولی به هرحال شرایط امروز انقلاب اسلامی وضعیت را برای حضور خواهران در مباحث فقهی بهتر کرده است.

وی افزود: فعالیت‌های گسترده‌ای از سوی حوزه‌های خواهران  صورت گرفته ولی امروز ضرورت نظارت بر شیوه تبلیغ طلاب خواهر در نقاط مختلف کشور نیز احساس می‌شود چراکه گاهی پیش می آید طلبه خواهری مسأله ای فقهی را بدون توجه به فتوای مرجع تقلید مورد نظر بیان می کند.

نایب رییس اول کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: تقویت زیرساخت حوزه‌های علمیه خواهران همواره به عنوان یک اولویت مهم در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی مطرح بوده چراکه ما معتقدیم حوزه‌های علمیه خواهران می‌توانند در سلامت جامعه اسلامی تاثیرگذاری مطلوبی داشته باشند و جامعه را از خطرات احتمالی و آسیب های اجتماعی رهایی ببخشد.

وی همچنین به نفود دشمن در جبهه‌های مختلف فضای مجازی اشاره و تأکید کرد:‌ مردم و مسؤولان باید در کنار هم قرار بگیرند و با دست در دست هم قرار دادن برای جلوگیری از این نفوذ فرهنگی و سیاسی تلاش کنند، چراکه این تهاجم دشمن می‌تواند فروپاشی بنیان خانواده و تضعیف دستاوردهای اصلی نظام اسلامی را به همراه داشته باشد./1330/پ203/ج

ارسال نظرات