۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۴۷۱۱۹۳
دبیر اتاق تبلیغ خراسان خبر داد؛

نشست اتاق تبلیغ خراسان با رییس شورای شهر مشهد

حجت الاسلام مشیری از نشست اتاق تبلیغ خراسان با رییس شورای شهر مشهد پیرامون بیش از 40 موضوع خبر داد که مسائلی همچون مطالبات مردمی، حقوق مردم و زائران و مباحثی نظیر زیارت و فرهنگ مطرح شده است.
حجت الاسلام مشیری

حجت الاسلام محمدهادی مشیری دبیر اتاق تبلیغ خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، پیرامون آخرین فعالیت اتاق تبلیغ خراسان از نشست سه ساعته با رییس شورای شهر مشهد خبر داد.

وی گفت: شب گذشته در نشست اتاق تبلیغ خراسان، سرويها رییس شورای شهر مشهد مهمان ما بودند که اتاق تبلیغ را مجموعه ای ارزشمند و قابل توجه دانستند و این نهاد را مطالبه گر حقیقی حقوق مردم بر اساس شرع و اخلاق خواندند. و بر شخصی و صنفی نبودن مطالبات و فعالیت ها اتاق تبلیغ خراسان تاکید کردند.

دبیر اتاق تبلیغ خراسان ضمن تقدیر از پاسخگویی منطقی، اخلاق مدارانه و توام با حوصله رئیس شورای شهر مشهد، بیان داشت: حمایت، هدایت و نظارت نسبت به نهادها و مسؤولان شعار اتاق تبلیغ خراسان است.

وی افزود: دراین نشست 3 ساعته، بیش از 40 موضوع در محورهای مطالبات مردمی، حقوق مردم و زائران، ارتقای فرهنگی، برخورد بامفاسد، تسهیل زیارت و دسترسی آسان به حرم مطهر رضوی، رونق اقتصادی سالم در شهر و به ویژه ساخت و سازها مباحث مختلفی مطرح شد.

حجت الاسلام مشیری گفت: قرار بر این شد تا موضوعات و مطالبات مطرح شده در این جلسه، در قالب 3 کارگروه ویژه مرکب از اعضای اتاق تبلیغ و شورای شهر، به صورت دقیق و تخصصی پیگیری شود./302/933/ب1

ارسال نظرات