مروری بر کتاب «بایستههای تبلیغ از منظر مقام معظم رهبری»
به گزارش خبرگزاری رسا، دفتر نشر معارف کتاب «بایسته های تبلیغ از منظر مقام معظم رهبری» را با گرداوری و تدوین احسان بابایی منتشر کرده است.
در این اثر تلاش شده است تا دیدگاه های رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنهای ـ که خود از سرآمدان و الگوهای تبلیغ دینی در شکل و محتوا محسوب می گردد ـ در زمینه بایسته های تبلیغ ارائه شود.
سرفصل های مهم توصیه های ایشان خطاب به مبلغین دینی عبارت است از: اهمیت و جایگاه تبلیغ، شرایط مبلغ مانند خودسازی و رشد اخلاقی و علمی، بایسته های تبلیغ، محیط های تبلیغی مختلف مانند مسجد، دانشگاه، امامت جمعه، محیط نظامی، محیط رسانه ای و مجالس عزای سیدالشهدا(ع)، مسئولیت مبلغین در خرافه زدایی و بدعتزدایی، صیانت از وحدت اسلامی و در نهایت، بایسته های نحوه ارتباط با نظام اسلامی.
این کتاب در هفت فصل تدوین شده است: «اهمیت و جایگاه تبلیغ»، «شرایط کلی مبلّغ»، «بایسته های تبلیغ»، «محیط های تبلیغی»، «خرافه زدایی و بدعت ستیزی»، «وحدت اسلامی» و «تبلیغ و نظام اسلامی».
علاقهمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید این کتاب اینجا را کلیک کنند./۹۹۸/د ۱۰۲/ش