۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۵۱۱۴۰۹
آیت الله سلیمانی:

موفقیت‌های جبهه مقاومت نشانه شکست توطئه استکبار در منطقه است

امام جمعه زاهدان گفت: موفقیت‌های جبهه مقاومت، از جمله آزادسازی حلب و موصل پس از چندین سال از چنگال خونین داعش، نشانه شکست توطئه استکبار جهانی در منطقه است.
سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه شهرستان زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه امروز، گفت: رزمندگان جبهه مقاومت در روزهای اخیر پیروزی‌های چشمگیری داشتند که موجب شد تا تکفیری‌ها و حامیان بین‌المللی آنان به انزوا کشیده شوند.

امام جمعه شهرستان زاهدان ادامه داد: موفقیت‌های جبهه مقاومت، از جمله آزادسازی حلب و موصل پس از چندین سال از چنگال خونین داعش، نشانه شکست توطئه استکبار جهانی در منطقه است.

وی بیان کرد: استکبار جهانی مهمترین حربه‌ای که امروز در پیش گرفته است، پررنگ کردن اختلافات قومی و مذهبی است؛ می‌خواهند با اختلاف افکنی، نیروهای ضد استکباری را تضعیف کنند، اما وحدت و اراده امت اسلام همیشه مانع تحقق این هدف می‌شود.

آیت‌الله سلیمانی اظهار داشت: آزادسازی موصل یک پیروزی و موفقیت بزرگ بود، اما آنچه بیشتر جلب توجه می‌کند، نقش مرجعیت دینی است، حضرت آیت‌الله سیستانی در این پیروزی، نقش برجسته‌ای داشتند.

وی با اشاره به هفته عفاف و حجاب، بیان کرد: حجاب به معنای پوشش ظاهری است و عفاف نیز به معنای پوشش باطنی است؛ عفاف موجب می‌شود که انسان از گناه دوری کند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان همچنین افزود: سالروز گشایش نخستین مجلس خبرگان رهبری در سال 1362 را در پیش داریم که به دستور امام خمینی(ره) نهادی به عنوان مجلس خبرگان رهبری  برای پشتیبانی از رهبری ایجاد شد. 

آیت‌الله سلیمانی همچنین با اشاره به روز بهزیستی (25 تیرماه) اظهار کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی، در این کشور توجه خوبی به معلولان و مددجویان مخاطب این مجموعه شده است و امیدواریم با تلاش و مجاهدت مسئولان امر، این قشر هیچ مشکل و محدودیتی در هیچ زمینه‌ای احساس نکنند./۲۰۱/۸۳۱/ب۱

ارسال نظرات