۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۵۲۵۷۸۱
امام جمعه موقت کرمانشاه:

خانواده ها نسبت به خرید لوازم التحریر ایرانی اهتمام داشته باشند

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: با توجه به شروع سال تحصیلی جدید خانواده های ایرانی نسبت به خرید کالای ایرانی اهتمام ویژه داشته باشند زیرا عدم تعطیلی کارخانه های ایرانی به خرید کالای ایرانی مرتبط است.
امام جمعه موقت کرمانشاه

حجت الاسلام محمد حجتی امام جمعه موقت کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به مطالبات رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی ابراز داشت: خرید کالای ایرانی باید در جامعه تبلیغ و اشاعه یابد.

امام جمعه موقت کرمانشاه تصریح کرد: خرید کالای ایرانی به منزله حمایت از کارگر ایرانی و تداوم زندگی خانواده های ایرانی است بنابراین در هنگام تهیه مایحتاج روزانه به موارد متعددی که در سرنوشت زندگی انسانها تاثیر گذار است دقت کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همانطور که انقلاب اسلامی در زمینه نظامی قدرتمند بوده و هیچ کشوری اجاره تعرض به خاک این کشور را نمی دهد باید اقتصاد کشور را متحول سازیم تا محتاج کشورهای غربی و مستکبر نباشیم.

حجت الاسلام حجتی یادآور شد: جامعه به گونه ای زنجیروار به یکدیگر متصل است و نظام باید با اتحاد و همبستگی بایکدیگر در جهت اعتلای انقلاب و پیشرفت و ترقی در عرصه های مختلف گام بردارد.

امام جمعه موقت کرمانشاه ادامه داد: با توجه به شروع سال تحصیلی جدید خانواده های ایرانی نسبت به خرید کالای ایرانی اهتمام ویژه داشته باشند زیرا عدم تعطیلی کارخانه های ایرانی به خرید کالای ایرانی مرتبط است.

وی تاکید کرد: از طرفی تولیدکنندگان نسبت به افزایش سطح کیفیت کالای تولید داخلی دقت و توجه بیشتری داشته باشند تا تولید ملی به طور دائمی جایگزین کالای خارجی شود.

استاد حوزه علمیه اظهار داشت: باید با خرید لوازم التحریر ایرانی به فرزندان خود بیاموزیم که خرید کالای ایرانی به صلاح اقتصاد کشور بوده و این مهم به صورت فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

حجت الاسلام حجتی در پایان گفت: ولایت فقیه و بیانات رهبر معظم انقلاب در نظام سبب تداوم اسلام است بنابراین باید این نعمت بزرگ را حفظ کرد و منویات رهبر معظم انقلاب را در جهت اعتلای نظام عملیاتی کرد./۸۵۷۱/ت302/ب1

ارسال نظرات