۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۵۳۵۹۰۰
مدیرکل هماهنگی و پشتیبانی اعزام معاونت تبلیغ حوزه ‌های علمیه:

برنامه جامع مبلغان طرح هجرت باید مدون باشد

حجت الاسلام غفاری گفت: راه رسیدن به یک برنامه جامع در مباحث تبلیغی این است که از دغدغه ها و نظرات مبلغان استفاده کنیم.
جلسه تبلیغ جلسه تبلیغ جلسه تبلیغ جلسه تبلیغ جلسه تبلیغ جلسه تبلیغ جلسه تبلیغ جلسه تبلیغ جلسه تبلیغ جلسه تبلیغ جلسه تبلیغ جلسه تبلیغ جلسه تبلیغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام اسد الله غفاری مدیرکل هماهنگی و پشتیبانی اعزام معاونت تبلیغ حوزه های علمیه در جلسه ای که شب گذشته با حضور مدیران مدارس علمیه شهرستان همدان که در حوزه علمیه آخوند(ره) برگزار شد با اشاره به مبلغان طرح هجرت ابراز داشت:بیش از ۱۵۰ روستا در استان از سوی روحانیان طرح هجرت پوشش داده شده است.

وی افزود: با گسترده شدن وسایل ارتباطی می پذیرد که ابزار های تبلیغی ما هم مناسب با ظرفیت های امروز دنیا پیشرفت کند تا در جنگ اخبار پیروز میدان بوده و معارف حقه خود را به گوش همه برسانیم.

مدیر کل هماهنگی و پشتیبانی اعزام معاونت تبلیغ حوزه های علمیه بیان داشت: راه رسیدن به یک برنامه جامع در مباحث تبلیغی این است که از دغدغه ها و نظرات مبلغان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: طرح امین با حضور مبلغان خانم و آقا در مدارس آموزش و پرورش بسیار موفق بوده و به یاری خداوند توانسته ایم شاهد نتاییج چشم گیری از اجرای این طرح باشیم.

حجت الاسلام غفاری اظهار داشت: ارزیابی و نظارت دقیق بر عملکرد مبلغان کمک کرده تا نواقص و اشکالات کار مشخص شود و برنامه ریزی متناسبی در جهت اصلاح آن ها داشته باشیم.

وی تصریح کرد: فعالیت های مبلغان، مسجد محور بوده و تمامی برنامه های معرفتی آن ها باید در مسجد صورت گرفته تا از این سنگر مقدس در جبهه فرهنگی نهایت استفاده را داشته باشند.

مدیر کل هماهنگی و پشتیبانی اعزام معاونت تبلیغ حوزه های علمیه گفت: با آموزش و مهارت افزایی مبلغان می توانیم راندمان کار را بالا برده و با شناخت استعداد های آن ها در عرصه های مختلف تبلیغی تلاش کنیم.

وی در پایان افزود: بیش از ۳۳۶۰ نقطه از روستاهای کشور از حضور مبلغان طرح هجرت بهرمند شده که به یاری خداوند تاکنون نتایج مطلوبی را به دنبال داشته است./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات