۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۵۴۰۰۹۹
معاون حوزه علمیه ایلام:

روحیه بسیجی مولفه اصلی پیروزی و پیشرفت است

معاون حوزه علمیه ایلام گفت: روحیه بسیجی مولفه اصلی پیروزی و پیشرفت است و طلاب نیز باید با حفظ و تقویت این روحیه در خود، هم مدارس علمیه را همیشه انقلابی نگه دارند و هم اینکه جامعه را در مقابل شبهات و نقشه های دشمن بیمه سازند.
بسیجی بسیج

حجت الاسلام محمدحسین سلیمی، معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام، امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، اظهار داشت: طلاب مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ایلام در جریان کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه جهادی و با روحیه بسیجی اقدام کردند.

وی افزود: این حرکت جهادی در همان روزهای ابتدایی شکل گرفت و با اعزام شدن به مناطق زلزله زده در یاری به مردم استان کرمانشاه که در زلزله خسارت دیده بودند اوج روحیه بسیجی طلاب سراسر کشور به نمایش گذاشته شد.

حجت الاسلام سلیمی خاطر نشان کرد: تجریه نشان داده هرجا و در هر مساله ای که با روحیه بسیجی ورود کردیم موفق و سربلند خارج شده ایم.

معاون آموزش حوزه علمیه ایلام ابراز داشت: خشکاندن شجره خبیثه داعش که یک گروهک و تشکیلات استکباری و صهیونیستی بود از سوی رزمندگان جبهه مقاومت با همین روحیه بسیجی بود که دنیا را متعجب و شگفت زده ساخته است.

وی با بیان اینکه دشمن امروز از همین مکتب مقدس بسیج ترس دارد، تاکید کرد: تمامی اهداف و تلاش دشمنان اسلام و انقلاب این است که مردم را از مدرسه عشق که همانا بسیج است دور سازند و آن را تضعیف کنند.

این مدرس حوزه عنوان داشت: از وظایف طلاب و روحانیان این است که با تببین و تشریح اهداف دشمنان و بصیرت افزایی در جامعه مردم را با کید و نقشه نظام سلطه آشنا سازند.

حجت الاسلام سلیمی گفت: یکی از دغدغه های مهم رهبری ورود طلاب به فضای مجازی است که این فضا تبدیل به جایی برای پیاده شدن نقشه دشمن شده است و عده ای در داخل نیز بر آتش تفرقه می دمند که می طلبد طلب و روحانیان با ورود به این فضا به شبهات به منطق و اخلاق حسنه پاسخگویی کنند.

وی اضافه کرد: روحیه بسیجی مولفه اصلی پیروزی و پیشرفت است و طلاب نیز باید با حفظ و تقویت این روحیه در خود هم مدارس علمیه را همیشه انقلابی نگه دارند و هم اینکه جامعه را در مقابل شبهات و نقشه های دشمن بیمه سازند.

معاون آموزش حوزه علمیه ایلام با اشاره به برنامه های این حوزه تصریح کرد: یکی از برنامه های اصلی و در اولویت معاونت آموزش حوزه علمیه ایلام برگزاری کلاس های آموزش فضای مجازی برای طلاب است که ان شاء الله طلاب را جهت ورود مثمر ثمر به فضای مجازی تربیت کنیم./۸۷۹//ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات