۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۵۴۰۱۴۴
با حضور فرمانده سپاه پاسداران؛

تجمع بزرگ بسیجیان استان تهران در حرم امام خمینی برگزار شد

همایش بزرگداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با حضور فرمانده سپاه پاسداران و فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش بزرگداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین صبح امروز با حضور سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ و جمع کثیری از بسیجیان استان تهران در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.

سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، گفت: بزرگترین نعمت جمهوری اسلامی برخورداری از مردمی است که بخشی از آنها به عنوان بسیج در عرصه های ملی فعال و تأثیگذار هستند.

وی در ادامه افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری همه مردم ایران بسیجی هستند زیرا اکثریت قاطع آنها انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، راه و مسیر تعیین شده برای انقلاب اسلامی را قبول دارند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: بخش قابل توجهی از مردم ایران به صورت سازماندهی شده در قالب بسیج حضور گسترده و فعال دارند. خدا را بر این نعمت بزرگ شاکریم و باید نعمت بسیج را قدر بدانیم و بر نقش آفرینی هر چه مؤثرتر بسیج در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بذر بسیج در ۵ آذر سال ۱۳۵۸ و ابتدای انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی(ره) کاشته و با خون شهدا آبیاری شد، پس از آن توسط مقام معظم رهبری و با فرماندهی حکیمانه و هوشمندانه ایشان تبدیل به درختی تنومند شده که باید بیش از پیش قدر آن دانسته شود./۹۶۶/پ202/ب1

ارسال نظرات