۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۵۵۷۶۰۱
امام جمعه تبریز:

عدم آسیب‌زدایی از چهره حقیقی انقلاب عامل ارتجاع است

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم عدم آسیب‌زدایی از چهره حقیقی انقلاب اسلامی را عامل، ارتجاع دانست و گفت: نتیجه آفت ارتجاع، عقب‌گرد به وضع گذشته و بازگشت به زمان بروز ضد ارزش ها است.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، امام جمعه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی شب گذشته در همایش دانش آموزی نسل چهارم انقلاب با تأکید بر این‌که جوانان آینده‌سازان جامعه اسلامی هستند، اظهار داشت: یکی از توطئه های دشمن ناامید کردن جوانان نسبت به آینده کشور است.

وی با بیان این‌که دشمن در قالب تهاجم فرهنگی به دنبال غلبه بر اراده پولادین جوانان در عرصه‌های ملی است، خاطرنشان کرد: درخشش جوانان ایرانی در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی نشان میدهد دشمن همچنان در برنامه‌ریزی خود برای مقابله با جوانان ایرانی شکست خورده است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به این‌که انحراف افکار و اندیشه‌های دینی و اعتقادی نسل جوان با استفاده ابزاری از فضای مجازی، دیگر توطئه دشمنان در شرایط کنونی است، ابراز کرد: همه انتظار مدیریت فضای مجازی کشور را دارند و رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر این مسأله تأکید داشته‌اند.

امام جمعه تبریز با تأکید بر این‌که شورای عالی فضای مجازی و وزارت ارتباطات با استفاده از فرصت های فضای مجازی، از تبدیل شدن آن به تهدید جلوگیری کنند، گفت: وزارت آموزش و پرورش نیز باید در ارایه آموزش‌های لازم برای بهره‌مندی بهینه دانش‌آموزان از فضای مجازی نقش‌آفرین باشد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با اشاره به این‌که دشمنان انقلاب با ناامیدی از رویارویی مستقیم با انقلاب اسلامی، رو به جنگ نرم با ایجاد ارعاب، تقویت آفات و تشدید آسیب‌های موجود آورده‌اند، افزود: دوستداران نظام باید هر چه دقیق تر نسبت به شناخت آسیب های انقلاب و بهره گیری از فرصت ها، راه مقابله با تهدیدهای دشمن را بازتعریف کنند.

وی با بیان این‌که ماهیت انقلاب اسلامی صرفاً دفع تهدیدات دشمنان نیست، بلکه این تهدیدات را باید تبدیل به فرصت کنیم، تصریح کرد: رهبر انقلاب در بیانات اخیر خود فرمودند؛ اگر انقلاب به آفاتی مانند اشرافی گری، دل سپردن به افراد طبقه مرفه و زیاده خواه بجای توجه به اقشار محروم جامعه مبتلا شود، از مسیر اصلی خود منحرف شده است.

امام جمعه تبریز عدم آسیب‌زدایی از چهره حقیقی انقلاب اسلامی را عامل، ارتجاع دانست و گفت: نتیجه آفت ارتجاع، عقب‌گرد به وضع گذشته و بازگشت به زمان بروز ضد ارزش هاست، چیزی که مردم برای مبارزه با آن قیام کرده اند، بنابر این شناخت ضعف ها و آسیب ها مقدمه برای چاره اندیشی و علاج است./935/پ203/ب1

ارسال نظرات