۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۵۶۴۶۸۲
با موضوع حمایت از کالای ایرانی؛

نخستین نشست علمی طلاب مدرسه علمیه کوثر فرخشهر در سال جاری برگزار شد

نخستین نشست علمی طلاب مدرسه علمیه کوثر فرخشهر در سال جاری، با موضوع حمایت از کالای ایرانی، به میزبانی این مدرسه برگزار شد.
پوستر/ حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، نخستین نشست علمی طلاب مدرسه علمیه کوثر فرخشهر، ظهر امروز با موضوع حمایت از کالای ایرانی، به میزبانی این مدرسه برگزار شد.

در این نشست علمی که با حضور 50 نفر از طلاب خواهر و اساتید مدرسه برگزار شد، مهمترین لوازم تحقق شعار سال و نقش حوزه های علمیه خواهران در حمایت از کالای ایرانی مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت و طلاب در این زمینه پیشنهادات خود را ائه کردند.

آمنه شاهرخی، مدیر مدرسه علمیه کوثر فرخشهر در این نشست با اشاره به اینکه نامگذاری امسال و سالهای گذشته از سوی رهبر معظم انقلاب با محوریت امور اقتصادی و معیشتی در راستای القای آرامش به جامعه است، گفت: دشمن همه توان خود را برای برهم زدن وضعیت اقتصادی کشور به کار گرفته و برای رسیدن به خواسته های خود دست به هر اقدامی می زند.

شاهرخی با بیان اینکه دشمن می خواهد با اعمال تحریم های ظالمانه آرامش جامعه را برهم بزند و مردم را به جان هم بیاندازد، افزود: تنها نسخه شفابخش امروز کشور، حرکت در مسیر سیاستهای اقتصاد مقاومتی است که باید در دستور کار همه مسؤولان نظام قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه منظور از اقتصاد مقاومتی، اقتصاد ریاضتی که دشمن عنوان کرده نیست، خاطرنشان کرد: منظور از اقتصاد مقاومتی، اقتصاد هدفمند وتاثیرگذار است؛ اقتصادی که برای همه شرایط کشور حرف برای گفتن دارد و تحریم نمی تواند آن را از پای دربیاورد.

مدیر مدرسه علمیه کوثر فرخشهر اضافه کرد: حمایت از کالای ایرانی، توجه به تولید ملی، تعصب در خرید کالاهای ایرانی، بالا بردن کیفیت کالا، مبارزه با قاچاق ارز و کالا، سرمایه گذاری در تولید ملی، پرهیز از اسراف و واگذار کردن کار به جوانان متعهد از الزامات محقق شدن شعار امسال است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه نقش حوزه های علمیه در تحقق شعار سال غیرقابل انکار است، افزود: مهمترین وظیفه طلاب در جهت محقق شدن شعار سال، فرهنگ سازی صحیح در این زمینه و تزریق نشاط و امید به قلب جامعه است که باید در دستور کار انها و متولیان امر حوزه ها قرار گیرد./9457/پ203/ب1

ارسال نظرات