۱۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۷۴۷۱۶
شیخ محمد یزبک:

دشمنان لبنان می خواهند تسلیم دشمن صهیونیستی شویم

خبرگزاری رسا ـ شیخ محمد یزبک اعراب و مسلمانان را به متحد شدن در برابر دسیسه های دشمنان فراخواند و گفت: آنها می خواهند ما در برابر دشمن صهیونیستی تسلیم شویم.
شيخ يزبک


به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ محمد یزبک، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان، روز گذشته در مراسم اربعین امام حسین(ع) در شهر بعلبک در جنوب لبنان، اعراب و مسلمانان و آزادگان جهان را به متحد شدن در برابر دسیسه های بزرگ دشمن و تلاش برای جلوگیری از فتنه و آشوب و دوری از تحریک یکدیگر و پاسداری از منافع امت فراخواند و افزود: ما باید با مسئولیت و محتاطانه پیش برویم و سد مستحکمی در برابر فتنه باشیم.

شیخ یزبک با اشاره به تهدیدهای اخیر رژیم صهیونیستی به آغاز جنگ علیه لبنان، سخنان برخی لبنانی ها که بهانه دشمن برای حمله و تجاوزگری علیه لبنان را سلاح مقاومت دانسته بودند، گفت: می خواهند ما در برابر دشمن همچون چهارپایان آماده برای ذبح باشیم و خود را به تیغ دشمن تسلیم کنیم.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه اسراییل تنها زبان زور را می فهمد و تنها با قدرت و توانمندی است که می توان از خود محافظت کرد، گفت: دشمن اسراییلی اگر بخواهد جنگی را برافروزد از کسی اجازه نخواهد گرفت و مدار صلح و جنگ در منطقه بر تصمیم او قرار گرفته است./981/الف

ارسال نظرات