۰۸ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۷۶۵۴۶
در مقطع دو و سه؛

مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی دانش پژوه طلبه می پذیرد

خبرگزاری رسا ـ مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی در مقطع سطح 2 و 3 از میان طلاب علاقه مند دانش پژوه می پذیرد.
مركز تخصصي حقوق و قضاي اسلامي


حجت الاسلام محمد مهدی کریمی نیا، معاون پژوهش مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: این مرکز تخصصی به منظور پرورش نیروهای توانمند و متخصص از میان طلاب حوزه علمیه برای مقاطع سطح 2و3 دانش پژوه می پذیرد.

وی با بیان اینکه قبولی در آزمون ورودی و مصاحبه از شرایط پذیرش در دوره سطح 2 است افزود: منابع آزمون سطح دو،شرح لمعه ابواب قضا، شهادات، حدود، قصاص، دیات، اقرار، کفالت، حجر و متاجر، اصول فقه مظفر، ادبیات عرب، زبان انگلیسی و قانون اساسی است.

حجت الاسلام کریمی نیا با اشاره به اینکه نام نویسی این سطح از دهم اسفند ماه تا سی ام فروردین ماه سال آینده صورت می پذیرد، گفت: علاقه مندان می توانند از طریق مراجعه به سایت معاونت آموزش به نشانی http://www.howzeh-qom.com/
برای شرکت در آزمون ورودی نام نویسی کنند.

وی با بیان اینکه زمان آزمون ورودی سطح دو مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی 23 اردیبهشت ماه سال آینده است، اظهار داشت: داوطلبان باید در این آزمون به 120 سوال تستی پاسخ دهند.

حجت الاسلام کریمی نیا ادامه داد: در مقطع سطح 3 نیز از پانزدهم اسفند تا سی ام فروردین سال آینده در دو گرایش «فقه و حقوق خصوصی» و «فقه و حقوق جزا و جرم شناسی» نام نویسی صورت می پذیرد.

وی حقوق مدنی آیین دادرسی مدنی، حقوق تجارت، متون حقوقی به زبان انگلیسی ، قواعد فقه مدنی، فقه (مکارب تا خیارات) و اصول (رسائل) را از مواد آزمون گرایش فقه خصوصی عنوان کرد و ادامه داد: حقوق جزای عمومی، حقوق جزای اختصاصی، آیین دادرسی کیفری، متون حقوقی به زبان انگلیسی، قواعد فقه جزایی ، فقه و اصول از مواد آزمون گرایش فقه و حقوق جزا و جرم شناسی است.

حجت الاسلام کریمی نیا در پایان گفت: پذیرش داوطلب در هر دو سطح بر اساس بالاترین امتیاز و مصاحبه خواهد بود.

گفتنی است، علاقه مندان می توانند برای کسب آگاهی بیشتر با شماره تلفن 6612885 تماس بگیرند./916/ت302/ع

ارسال نظرات