۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۷۶۵۹۵۵
استاد حوزه علمیه کرمانشاه:

بایدردر برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن هوشیار و با بصیرت باشیم

بایدردر برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن هوشیار و با بصیرت باشیم
کرمانشاه ـ حجت الاسلام کریمی گفت: امروز ایران اسلامی به عنوان یک قدرت نظامی بزرگ به نوعی به یک تهدید عظیم برای منافع استکباری دشمنان تبدیل شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، حجت الاسلام سجاد کریمی امروز در دیدار با جمعی از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس استان کرمانشاه در سخنانی اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی و از بین رفتن نظام ستمشاهی، دشمنان و ابرقدرت‌های شرق و غرب به فکر این افتادند که این نظام نوپا را به هر قیمت ممکن ساقط کنند.
 
این استاد حوزه علمیه کرمانشاه افزود: از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی معاندان و قدرت های زورگو علیه ملت ایران آغاز شد.
 
وی با اشاره به اینکه تهجام همه جانبه رژیم صدام علیه ایران با حمایت غربی‌ها و کشورهای عربی منطقه بزرگترین فشار نظامی و سیاسی در آن زمان بر این نظام اسلامی بود، عنوان کرد: کشورهای متخاصم و ابرقدرت‌ها با اجیر کردن صدام حسین و رژیم بعث تلاش کردند که انقلاب اسلامی ما را در کمترین زمان ممکن ساقط کنند تا بتواند به برنامه‌های استکباری خود در منطقه ادامه دهند ولی این جنگ نه تنها در چند روز با پیروزی صدامیان به پایان نرسید بلکه ۸ سال طول کشید و پیروز نهایی آن نیز جمهوری اسلامی ایران بود.
 
حجت الاسلام کریمی در ادامه با اشاره به اینکه دفاع مقدس برای ایران ثمرات بسیاری را به دنبال داشت، عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس را می‌توان تحول در قدرت نظامی و سیاسی ایران اسلامی دانست زیرا در زمانی که ایران مورد هجوم رژیم بعث قرار گرفت از نظر تجهیزات نظامی در بدترین شرایط قرار داشتیم ولی امروز ایران به یکی از قدرت‌های نظامی منطقه و حتی جهان تبدیل شده است تا جایی که بسیاری از معادلات منطقه‌ای و جهانی بدون حضور ایران قابل حل و فصل نمی‌باشد.
 
حجت الاسلام کریمی ادامه داد: امروز ایران اسلامی به عنوان یک قدرت نظامی بزرگ به نوعی به یک تهدید عظیم برای منافع استکباری دشمنان تبدیل شده است بنابراین این همه توطئه و تحریم و فشار نظامی و اقتصادی بر نظام ما نشأت گرفته از قدرت ما می‌باشد.
 
این استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: تا زمانی که ملت ایران و این انقلاب از آرمان‌های خویش کوتاه نیاید دشمنی معاندان نیز ادامه خواهد داشت بنابراین ملت ایران به خوبی می‌دانند که امروز دشمنان قلب ایران اسلامی بویژه آرمان‌های امام راحل و شهدا را هدف قرار داده اند لذا باید همه ما در برابر این توطئه‌ها و دسیسه‌ها هوشیار باشیم و با بصیرت عمل کنیم./1400/
ارسال نظرات