۲۴ مهر ۱۳۸۹ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۸۷۸۹۴

دوره‌های آموزشی راه و رسم طلبگی طراحی شد

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر، از طراحی دروه های آموزشی راه و رسم طلبگی در این مؤسسه فرهنگی خبر داد.
طلبه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رضا عزت زمانی مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر، روز شنبه در دیدار با آیت الله علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم، با ارائه گزارشی، فعالیت ها و اقدمات این مؤسسه فرهنگی را تشریح کرد.

وی با اشاره به اهداف تأسیس مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر، حرکت در مسیر ترسیم شده توسط مقام معظم رهبری و مراجع تقلید را یکی از اهداف این مؤسسه عنوان و تصریح کرد: مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر قم فعالیت ها و برنامه های خود را در راستای نشر معارف اسلامی و آموزه های دینی پیگیری و دنبال می کند.

حجت الاسلام عزت زمانی برگزاری طرح های آموزشی، پژوهشی و برنامه های علمی و فرهنگی را از جمله اقدامات مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر برشمرد و بیان داشت: دوره های آموزشی و فرهنگی نیز برای نخبگان حوزوی طراحی کرده ایم که این دوره ها با عنوان دوره های ولایت برگزار شده و می شود

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر در ادامه از طراحی دوره های آموزشی راه و رسم طلبگی خبر داد و گفت: این دوره ها ویژه طلاب جدیدالورد طراحی شده است و با برگزاری دوره های آموزشی، طلاب جدیدالورد با راه و رسم آشنا می شوند.

حجت الاسلام عزت زمانی تصریح کرد: در این راستا کتاب راه و رسم طلبگی نیز به همت مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر چاپ شده است که طلاب می توانند از این کتاب استفاده کنند.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر، تربیت مبلغ و محقق و اعزام مبلغ به مناطق محروم و برگزاری دروه های پاسخ به شبهات دینی را ازدیگر اقدامات و برنامه های این مؤسسه عنوان کرد و گفت: با توجه به هجمه های همه جانبه دشمنان و فرقه های ضاله به مذهب تشیع، ما با برگزاری دوره های آموزشی و اعزام مبلغ به مناطق مختلف کشور سعی کرده ایم با این هجمه های فرهنگی مقابله کنیم.

وی دیدار با علما و مراجع تقلید را از مهم ترین برنامه های مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر دانست و تاکید کرد: امیدواریم با بهره گیری از بیانات و نصایح مراجع تقلید و مقام معظم رهبری بتوانیم مبلغ و سرباز خوبی برای اسلام و نظام باشیم و رسالت خود را به درستی انجام دهیم. /924/پ202/ص

ارسال نظرات