۲۸ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۸۸۲۴۶
معاون دبیرکل حزب الله لبنان:

موفقیت همه جانیه سفر احمدی نژاد به لبنان دشمنان را دستپاچه کرد

خبرگزاری رسا ـ شیخ نعیم قاسم با تاکید بر ضرورت وحدت برای رویارویی با دسیسه های اسراییل و حامیانش، تنها گزینه را حمایت از مقاومت و پشتیبانی از سه گانه ملت، ارتش و مقاومت دانست و خشم دشمنان از پیروزی سفر اخیر رییس جمهور کشورمان به لبنان را خاطرنشان ساخت.
شيخ نعيم قاسم، معاون سيد حسن نصر الله
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان، روز گذشته در دیدار با هیاتی از پزشکان جامعه پزشکان لبنان به ریاست دکتر غسان جعفر که از نوار غزه بازگشته بودند، اقدام انسان دوستانه آنان در یاری رسانی به اهالی غزه را ستود و گفت: دشمن اصلی ما اسراییل است و تمامی تلاشی که از رهگذر نمایش مذاکرات سازش برای بهبود چهره این رژیم صورت می گیرد به ناکامی خواهد انجامید.

وی با تاکید بر ضرورت وحدت و یکپارچگی برای رویارویی با نقشه های شوم دشمن صهیونیستی و حامیانش، نقش برجسته مقاومت در حمایت از لبنان پایداری این کشور را خاطرنشان ساخت و افزود: گزینه ای جز حمایت و پشتیبانی از مقاومت و تقویت سه گانه قدرت و عزت لبنان یعنی ملت، ارتش و مقاومت وجود ندارد تا بتوان کشور را در برابر چالش ها حفظ کرد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به اهمیت سفر اخیر محمود احمدی نژاد، رییس جمهور ایران به لبنان، گفت: این سفر اهمیت همکاری های دوجانبه به نفع دو ملت ایران و لبنان برای مقابله با مشکلاتی که منطقه از آن رنج می برد را به جهانیان ثابت کرد.

وی با اشاره به خشم دشمنان از موفق آمیز بودن این سفر در سطح رسمی، ملی و طبق هر ملاکی، گفت: واکنش های بیهوده دشمنان نشانگر دستپاچگی دشمنان بود و در نهایت وظیفه ماست که به عنوان ملت های منطقه که رو به سوی آزادی دارند، همدیگر را برای رویارویی با دسیسه های همه جانبه و به ویژه دسیسه بزرگ اسراییلی در منطقه تقویت و پشتیبانی کنیم./981
ارسال نظرات