۰۶ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۹۱۵۲۵

حزب الله طرح اسراییل برای توسعه دیوار براق مسجدالاقصی را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ حزب الله لبنان در واکنش به طرح اخیر رژیم صهیونیستی برای توسعه و نوسازی صحن دیوار براق بر قسمت غربی مسجدالاقصی، استمرار تجاوزگری های رژیم صهیونیستی علیه مقدسات اسلامی و مسیحی را به شدت محکوم کرد.
حزب الله لبنان
به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش حزب الله لبنان، روز گذشته با صدور بیانیه ای در واکنش به طرح اخیر رژیم صهیونیستی برای توسعه و نوسازی صحن دیوار براق بر قسمت غربی مسجدالاقصی، استمرار تجاوزگری های رژیم صهیونیستی علیه مقدسات اسلامی و مسیحی را به شدت محکوم کرد.

حزب الله لبنان این طرح تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی را گامی در راستای مسیری سازمان یافته و در چارچوب برنامه ای از پیش تعیین شده برای یهودی سازی سرزمین اشغالی فلسطین و مقدسات دینی ارزیابی کرد و گفت: این طرح بار دیگر آشکارا سیاست های اسراییل برای یهودی سازی کامل فلسطین و جا انداختن مساله به عنوان واقعیتی انکارناپذیر در سایه همدستی آشکار بین المللی و سکوت ننگین جهان عرب را به نمایش گذاشت.

این بیانیه تمامی مسلمانان، مسیحیان و شرافتمندان و آزادگان جهان را به توجه به حجم گسترده تجاوزگری صهیونیستی و خطر آن بر رسالت های آسمانی و همزیستی مسالمت آمیز انسانی فراخواند و از تمامی سازمان های بین المللی مسؤول، خواست تا تجاوزگری صهیونیستی را محکوم کنند و از هر اقدامی برای بازداشتن دشمن از پیشروی بیشتر در نقشه های جنایتکارانه خود، دریغ نکنند./981/ج
ارسال نظرات