۰۹ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۹۱۹۳۷
عضو مجلس خبرگان رهبری:

ترور دانشمندان ایرانی، اوج خواری و درماندگی استکبار در مقابل نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری، آمریکا و رژیم صهیونیستی را عاملان اصلی ترور دانشمندان ایرانی دانست و گفت: ترور دو شخصیت علمی کشور، اوج خواری و درماندگی استکبار جهانی در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اثبات رساند.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، امروز در جلسه شورای اداری بهشهر که با حضور وزیر نفت برگزار شد، با محکوم کردن ترور روز گذشته دو استاد دانشگاه شهید بهشتی، آمریکا و رژیم صهیونیستی را عاملان اصلی ای ترورها دانست و گفت: ترور دو شخصیت علمی کشور اوج خواری و درماندگی استکبار جهانی در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اثبات رساند.

وی با بیان این که این ترورها انقلاب اسلامی را در مقابل توطئه های استکبار جهانی بیمه خواهد کرد، افزود: ترور شخصیت های علمی کشور نشان از شجاعت مردانی است که با خون خود زمینه رشد و پویایی ایران اسلامی را فراهم می کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ترور شخصیت های علمی ایران اسلامی نه تنها مانع پیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی نمی شود، بلکه موجب سربلندی و اقتدار این نظام الهی در عرصه های بین المللی خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین جباری تأکید کرد: شهادت چهره های علمی ایران اسلامی نخبگان و دانشمندان کشور را در ادامه راه این عزیزان ثابت قدم خواهند کرد.

امام جمعه بهشهر با تأکید بر این که خون این شخصیت های علمی کشور نباید پایمال شود، تصریح کرد: نخبگان  و دانشمندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید با پیشرفت در عرصه های مختلف علمی و فناوری موجب خواری بیشتر دشمنان شوند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان نظام اسلامی به خیال خود می‌خواهد جوانه‌های خودباوری را در کشور از بین ببرد، خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند که ایران اسلامی دارای شخصیت های علمی بسیاری در کشور است.

وی با بیان این که اسکتبار جهانی به دلیل پیشرفت های گسترده ایران اسلامی در عرصه های علمی و فناوری دست به چنین اقدامات ضد انسانی می زند، ادامه داد: این گونه اقدامات نشان دهنده بی تأثیر بودن تحریم های چند ساله دشمنان است.
 
حجت الاسلام و المسلمین جباری در بخش دیگری از سخنان خود، طرح هدفمند کردن یارانه ها را به عنوان مهم ترین برنامه های کلیدی دولت عنوان کرد و افزود: این قانون مختص به گروه و جریان خاصی نیست بلکه مرتبط با همه کشور و آحاد ملت بوده و نیازمند مشارکت و همکاری بییشتر مردم با مسؤولان نظام است. 

وی بیان داشت: هدفمند کردن یارانه ها باید همراه با فرهنگ سازی، اطلاع رسانی، توجیه و مشارکت بیشتر عموم مردم با دولت باشد و باید در این راستا همه ما با بسیج عمومی مردم، دولت را در اجرایی کردن این طرح عظیم کمک کنیم.
 
امام جمعه بهشهر در ادامه با اشاره به مشکلات و نارسایی های موجود در بهشهر خاطر نشان کرد: شهرستان بهشهر به دلیل پیشینه مناسب فرهنگی نیازمند کارهای فرهنگی بیشتری است و در این راستا باید همکاری مسؤولان استانی و کشوری همراه مردم باشد.

حجت الاسلام و المسلمین جباری ادامه داد: متأسفانه فعالیت شهرک صنعتی در بهشهر بسیار کند است و باید فکری برای این مسأله اندیشیده شود.

وی با اعلام نارضایتی از عدم پیشرفت مناسب خانه علم در بهشهر اظهار داشت: با توجه به این که خانه علم بهشهر از مصوبات سفر است اما با وجود کلنگ زنی در موعد مناسب، پیشرفت مناسبی ندارد و باید اعتبرات بیشتری تزریق شده و برنامه ریزی مدون تری انجام شود.
 
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری گفت: تقسیمات طبیعی و سیاسی بهشهر نیز متفاوت و مغایر با یکدیگر است و باید در این رابطه نیز فکراساسی صورت گیرد تا حوزه ها و تقسیمات طبیعی، کشوری و سیاسی مشخص شود./950/پ202/الف
ارسال نظرات