۰۴ دی ۱۳۸۹ - ۲۰:۴۷
کد خبر: ۹۳۹۵۱
رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور:

وحدت امت اسلامی مهم ترین راه خثی سازی توطئه های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، وحدت امت اسلامی را مهم ترین راه خثی سازی توطئه های دشمنان نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امروز مسلمانان باید با وحدت، همدلی و هوشیاری کامل در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کنند.
رييس مرکز بزرگ اسلامي شمال کشور


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام ابوالفضل عامری، رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، امروز در نخستین جلسه هسته مشاوران فرهنگی اهل سنت شمال کشور در گرگان گفت: سازمان تقریب مذاهب اسلامی که از سوی مقام معظم رهبری ایجاد شده است، می تواند منشاء انسجام قدرت امت واحده اسلامی باشد.

وی با اشاره به تلاش دشمنان اسلام به تفرقه افکنی بین شیعه و سنی، افزود: فتوای تاریخی مقام معظم رهبری مبنی بر حرام بودن اهانت به نمادهای اهل سنت، همه نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کرد.

رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، با اشاره به این که امروز دشمنان نظام اسلامی برای تفرقه و اختلاف میان امت اسلامی دست به هر جنایتی می زنند، ادامه داد: حمایت از گروه های تروریستی به منظور ایجاد تفرقه یکی از برنامه های دشمنان است.

وی وحدت و همدلی را مهم ترین راه خثی سازی توطئه های دشمنان نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امروز امت اسلامی باید با وحدت، همدلی و هوشیاری کامل در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کنند.

حجت الاسلام عامری، هچنین با محکوم کردن حوادث اخیر تروریستی در چابهار، گفت: دشمنان نظام اسلامی سعی دارند که اینگونه حوادث را به اهل سنت نسبت دهند، اما این گونه تحرکات، کوچک ترین خللی در وحدت و اتحاد شیعه و سنی به وجود نمی آورد و عاملان و مسببان این جنایت به هیچ مذهب و آیینی اعتقاد ندارند.

رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان های گلستان و گیلان، با اشاره به نقش مشاوره در دین مبین اسلام، تصریح کرد: تسهیل در فرآیند تصمیم گیری و تصمیم سازی در یک مجموعه، تاثیرگذاری بر فرآیند نظام تصمیم گیری و رجوع به متخصصان و صاحب نظران از فواید مشاوره است که این مرکز به دنبال اجرایی شدن آن است./950/پ202/الف

ارسال نظرات