۱۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۹۷۰۱۶
معاون دبیرکل حزب الله لبنان:

حزب الله خواهان مشارکت همه گروه های لبنانی در دولت جدید است

خبرگزاری رسا ـ شیخ نعیم قاسم مکلف شدن نجیب میقاتی را انتخاب اکثریت پارلمانی و مردمی برای نجات لبنان دانست و تاکید حزب الله بر مشارکت همه گروه های لبنانی در دولت جدید را خاطرنشان ساخت.
شيخ نعيم قاسم
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان، روز گذشته در دیدار با هیاتی از سوی کمیته ها وانجمن های مردمی به ریاست معن بشور، مکلف شدن نجیب میقاتی، نخست وزیر جدید لبنان برای تشکیل کابینه دولت جدید لبنان را انتخاب اکثریت پارلمانی و مردمی برای نجات لبنان دانست و گفت: این اقدام حمایت از میهن در برابر خطرهای خارجی به ویژه خطر رژیم صهیونیستی و گامی در حل مشکلات اجتماعی و اقتصادی و مبارزه با فساد و جلوگیری از بهره گیری از دولت بنابر منفعت جویی های شخصی است.

شیخ نعیم قاسم، ارتباطات گسترده داخلی و خارجی و مقبولیت عمومی در لبنان را از ویژگی های میقاتی دانست که به وی اجازه شروعی پویا را می دهد و گفت: شکی نیست که ملت، ارتش و مقاومت لبنان در مرحله کنونی به این تغییر سازنده نیاز مبرم دارد.

وی با تاکید بر اینکه حزب الله خواهان مشارکت همه گروه های لبنانی در دولت جدید است و نمی خواهد که گروهی حذف شود، گفت: لبنان امروز قوی تر از هر زمان دیگری است؛ زیرا همه تلاش ها برای فتنه انگیزی را نابود کرد و از مقاومت که همواره آماده رویارویی با چالش هاست، حمایت کرد و بدین سان، آرزوهای جنجال آفرینی ها و رعب انگیزی های رژیم صهیونیستی نقش بر آب شد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با قیام ملت مصر، گفت: ملت غیور مصر نمونه ای والا از تن ندادن به سازش و عادی سازی روابط با اسراییل ارائه کردند و اشتیاق همیشگی خود به آزادی، استقلال و کرامت را جامه عمل پوشاندند./981/گ
ارسال نظرات