۱۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۹۷۵۲۳
آیت الله علوی گرگانی:

حراست از نظام اسلامی وظیفه ای همگانی است/ دهه فجر یادآور خاطرات شیرین انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی، با گرامی داشت دهه مبارک فجر، این ایام را یادآور خاطرات شیرین انقلاب دانست و بر ضرورت تبیین دستاوردهای نظام تاکید کرد.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم، ظهر دوشنبه در دیدار اعضای کمیته مساجد دهه مبارک فجر، با تبریک و گرامی داشت این ایام، تاکید کرد: دهه مبارک فجر یادآور خاطرات بسیار شیرینی است و ما باید این دهه را همیشه گرامی بداریم.

وی انقلاب اسلامی را نعمتی بزرگ توصیف کرد و با بیان اینکه حراست از این نظام وظیفه ای همگانی است، ابراز داشت: برای به ثمر نشستن این نظام، خون های زیادی ریخته شده و زحمات بسیار زیادی کشیده شده است.

آیت الله علوی گرگانی ادامه داد: ما باید قدر این نظام را بدانیم و کاری نکنیم که مدیون خون های پاک شهدا شویم.

وی در ادامه نقش مساجد را در شکل گیری انقلاب اسلامی مؤثر و برجسته خواند و بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران از مساجد برخاست و روحانیان با بیانات خود در این مکان های مقدس ، اهداف و ابعاد نهضت را برای مردم ترسیم و تبیین و ماهیت پلید رژیم را برملا کردند.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم با تاکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و بیان نقش مساجد در شکل گیری آن، تصریح کرد: یکی از اموری که لازم است در دهه فجر برای جامعه به ویژه نسل جوان تبیین شود این است که ما هرچه داریم از مساجد است.

آیت الله علوی گرگانی در ادامه گفت: با گذشت بیش از سی سال از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور ایران در عرصه های مختلف به دستاوردهای بی شماری دست یافته است و استقلال و آزادی را باید دو دستاورد بی نظیر انقلاب ارزیابی کرد. /924/پ202/ج
ارسال نظرات