۲۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۱۱۰۹۱۲
مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران:

تقویت معنویت راه علاج ناهنجاری‌های اجتماعی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، تقویت معنویت در جامعه را راه علاج همه ناهنجاری ها و معضلات اجتماعی دانست.
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، امروز در جلسه ستاد پیشگیری از آسیب‌های اخلاقی استان با ابراز تأسف از گسترش ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی در سطح جامعه، ترویج تعالیم روحبخش دینی را تنها را مقابله با این آسیب‌های خطرناک اعلام کرد.

وی با بیان این که متأسفانه دشمنان اسلام هرروز با سوء استفاده از هزاران شبکه ماهواره ای و اینترنت، بی بندوباری و فساد در جوامع اسلامی ترویج می‌کنند، افزود: این مسائل خطرناک امروز به عنوان سم مهلکی است جامعه را تهدید می‌کند.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به این که آسیب‌های اخلاقی هر روز بیشتر گریبانگیر جامعه می‌شود، خاطرنشان کرد: باید در عرصه مقابله با این آسیب‌های خطرناک جهاد‌گونه گام برداشت و حرکت کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد با بیان این که دشمنان نظام اسلامی هر روز با ترفند جدیدی به جنگ با ارزش های دینی ما می‌آیند، تصریح کرد: متأسفانه در این تهاجم دشمن بسیاری از جوانان ما در دام دشمنان می‌افتند.

وی، تقویت معنویت در جامعه را راه علاج همه ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: امروز همه متولیان دینی و فرهنگی کشور وظیفه دارند با ترویج اندیشه‌های اسلامی مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان شوند.

حجت الاسلام ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود ماه مبارک رمضان را فرصت مناسبی برای تقویت معنویت در سطح جامعه دانست و تصریح کرد: باید از فضای سرشار از معنویت و برکت این ماه در جهت تعیمق باورهای دینی در جامعه بهره گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان این که باید از فضای معنوی موجود در مساجد در ماه مبارک رمضان بیشتر بهره گرفت، افزود: دشمنان اسلام همواره از نقش تربیتی مساجد در جامعه اسلامی هراس داشته و دارند.

وی، خودسازی را یکی از راه‌های رفع مشکلات اجتماعی دانست و تصریح کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای خود‌سازی و تطهیر روح است و باید از لحظه‌‌های پر فیض این ماه با عظمت بهره کافی را برد./950/پ202/س
ارسال نظرات