۲۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۱۱۸۵۵۱
آیت‌ الله علوی گرگانی:

با عمل به رهنمودهای رهبری در حفظ نظام بکوشیم

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی تاکید کرد: همه باید با عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری در حفظ کیان نظام مقدس اسلامی تلاش کنیم.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمد علوی گرگانی از اساتید برجسته درس خارج حوزه علمیه قم، روز یکشنبه در دیدار شماری از پاسداران نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حفظ نظام را یک اصل مهم عنوان کرد و با اشاره به نقشه های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب تاکید کرد: همه باید در حفظ کیان جمهوری اسلامی و دین تلاش و همت کنند.

آیت الله علوی گرگانی گفت: ما امروز در نظامی زندگی می کنیم که در راس آن ولی فقیه قرار دارد، از این رو باید تلاش کنیم که به رهنمودهای مقام معظم رهبری گوش فرا داده و در راستای انجام درست مسؤولیت ها بکوشیم.

وی در ادامه با اشاره به آیات و روایاتی، به بیان نکات اخلاقی برای حاضران پرداخت و تاکید کرد: همواره باید سعی کنیم کار ما رنگ و بوی الهی داشته باشد و در همه حال رضایت خدا را مقدم بر سایر مسائل بدانیم.

آیت الله علوی گرگانی، توکل به خداوند تبارک و تعالی و توسل به ائمه اطهار(ع) را مایه نجات و سعادت حقیقی انسان دانست و پیروی از آموزه های حیات بخش اسلام را متضمن عدم انحراف ارزیابی کرد.

وی خدمت در نظام مقدس اسلامی را توفیقی بزرگ دانست و اظهار داشت: هر کس می خواهد خدمتی به مردم بکند باید این خدمت را به منظور جلب رضایت خداوند تبارک و تعالی انجام دهد./924/پ202/ج
ارسال نظرات