۲۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۱۲۵۱۷۰
راهیان نور(6)؛

سخنرانی پدر شهید احمدی روشن در جمع کاروان‌های راهیان نور

خبرگزاری رسا ـ پدر شهید احمدی روشن در جمع کاروان‌های راهیان‌نور، روحیه خودداری، فروتنی و دوری از غرور و خود‌برتربینی را از ویژگی‌های اخلاقی شهید مصطفی برشمرد.
شهيد احمدي روشن
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، رحیم احمدی روشن، پدر دانشمند هسته ای شهید احمدی روشن، عصر روز گذشته، با حضور در معراج 22 شهید تازه تفحص شده پادگان شهید محمودوند خوزستان در جمع کاروان های راهیان نور به تبیین آرمان های شهدای اسلام پرداخت.

وی با اشاره به استقبال جوانان و نوجوانان نسبت به افکار و فرهنگ شهدا، بیان داشت: در این مدتی که مصطفی به شهادت رسیده در هر جای ایران که برای انتقال افکار و فرهنگ شهدا حضور پیدا کردم، لطف عجیبی از سوی جوانان و نوجوانان به من شده است که این نشان دهنده احترام این قشر پویایی جامعه به شهدا است.

پدر شهید احمدی روشن، روحیه خودداری، فروتنی و دوری از غرور و خود برتربینی را از ویژگی های اخلاقی فرزند خود برشمرد و گفت: سعادت مصطفی به خاطر محبت و احترام او به والدینش و دعای پدر و مادرش بود.

وی به روحیه شهادت طلبی و غبطه خوردن دانشمندان جوانان هسته ای ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: در دیداری که از سایت نطنز که به نام شهید مصطفی احمدی روشن ملقب گشت، عده ای از این که شهادت نصیبشان نشده ابراز ناراحتی می کنند.

پدر شهید احمدی روشن با اشاره به فعالیت دوران دانشجویی شهید مصطفی، گفت: او با تلاش خودش از دکتر ولایتی یک دستگاه کامپیوتر جهت رساندن صدای مظلومیت مردم فلسطین از طریق اینترنت به گوش جهانیان، امانت گرفت چراکه دغدغه او مشکلات مردم مسلمان و دشواری های آنان بود.

وی با بیان این که آرزوی مصطفی، به زیر بار نرفتن ملت های مسلمان است، تصریح کرد: جهانی شدن شهادت مصطفی نتیجه تفکر جهانی ایشان بود.

یادآور می شود، شهید مصطفی احمدی روشن که از دانشمندان هسته ای کشورمان است در کنار شهید سردار حسن طهرانی مقدم به عنوان شهدای ویژه راهیان نور امسال معرفی شده اند./9463/پ202/س

ارسال نظرات