۲۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۱۲۵۱۹۳
راهیان نور(11)؛

حرکت کاروان 2 هزار نفری پیاده از اهواز تا شلمچه

خبرگزاری رسا ـ کاروان‌ پیاده‌روی «در مسیر عرشیان» با حضور حجت الاسلام ماندگاری از اهواز به سوی شلمچه حرکت می کند.
يادمان شلمچه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، کاروان‌ پیاده‌روی «در مسیر عرشیان» با هدف زنده نگه داشتن یاد شهدا و پررنگ کردن حرکت ارزشی آن‌ها در خوزستان که دو سال گذشته به همت طلاب اهوازی ساماندهی شده است، 25 اسفند از اهواز راهی سرزمین شلمچه می شود.

براساس این گزارش نصب بنر مذهبی در سطح شهر، راه اندازی سایت مشکات الهدی، برپایی نمایشگاه با محوریت شهید و شهادت، تهیه کلیپ های خاص در زمینه شهدا، نصب تصاویر شهدا در سطح شهر، نصب جملات زیبا از شهدای هشت سال جنگ تحمیلی بر روی اتوبوس ها و وسایل حمل و نقل عمومی، توزیع کتاب و سی دی در زمینه جهاد و ایثار گری و پوشش برنامه های کاروان در مسیر عرشیان در صدا و سیمای مرکز خوزستان، از برنامه های مقدماتی این کاروان است.

بنابراین گزارش دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه های اهواز، پایگاه های بسیج شهر، ایستگاه های ثبت نام واقع در سطح شهر و مسجد خاتم الانبیاء فاز 2 پادادشهر اهواز مکان های ثبت نام برای شرکت در این راهپیمایی است که علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند از تاریخ سیزدهم اسفندماه تا بیست و دوم همین ماه به این مکان ها مراجعه کنند.

گفتنی است، مسیر های حرکت این کاروان  که از سوی چند تن از طلاب برای دومین سال است که راه اندازی شده، فلکه سه گوش، خیابان طالقانی، حسینیه ثارالله، میدان شهدا خیابان آزادگان 24 متری، پل سلمان فارسی میدان مولوی و میدان راه آهن از مسیر های راهپیمایی نمادین این کاروان است که پس از ورود به این میدان و برگزاری مراسم ویژه اعزام به سرزمین های نور، حرکت کاروان به سوی یادمان شلمچه آغاز می شود.

قابل ذکر است، همراهان این کاروان2000 نفری ، واعظ کاروان حجت الاسلام ماندگاری، ذاکرین آقایان برزگر و کمیل است و زمان حرکت بیست و پنجم تا بیست و ششم اسفند ماه سال جاری است که از اهواز به سوی شلمچه خواهد بود./9458/پ202/س

ارسال نظرات