۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۱۲۷۶۱۵
نماینده ولی فقیه در استان فارس:

حضور گسترده مردم در انتخابات دشمنان رجزخوان را به ندامت می‌کشاند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان فارس با تجلیل از حضور مردم در صحنه های مختلف دفاع از انقلاب و ارزش‌ها، گفت:‌ حضور با شکوه مردم در دور نخست انتخابات سبب شد دشمنانی که رجز‌خوانی می کردند، از مواضع خود عقب نشینی و ابراز ندامت کنند.
آيت‌الله اسدالله ايماني،امام جمعه شيراز حجت الاسلام والمسلمين ايماني
آیت الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به ضرورت حضور حداکثری در دور دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: انتخابات مرحله دوم ادامه انتخابات مرحله نخست است و کسی نمی تواند بگوید ما در انتخابات مرحله نخست شرکت کرده و تکلیف‌مان را انجام داده ایم و دیگر تکلیفی نداریم؛ این تکلیف تا زمانی که تمام نمایندگان انتخاب شوند و به مجلس راه پیدا کنند ادامه دارد.

وی در ادامه افزود: در استان فارس در دو حوزه انتخابیه شهرستان شیراز، و آباده، بوانات و صفاشهر انتخابات به دور دوم کشیده شده است و امروز مردم شریف این دو حوزه انتخابیه باید نمایندگان خود را انتخاب کنند و به مجلس شورای اسلامی بفرستند، از این رو حضور این عزیزان در انتخابات بسیار لازم و ضروری است.

آیت الله ایمانی تأکید کرد: از حوزه انتخابیه شهرستان‌های آباده، صفاشهر و بوانات باید یک نماینده انتخاب شود که هنوز انتخاب نشده است، از این رو سرنوشت اساسی و اصلی آنان امروز رقم می خورد، از این رو ضرورت دارد برادران و خواهران این دو حوزه انتخابیه، حرکت عظیم و سازنده‌ای را که در دوازده اسفند آغاز کردند به پایان برسانند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه مردم در کار خیر عجله داشته باشند و واجب را به تأخیر نیندازند، گفت: امید است با حضور خوب و صمیمی و در فضای آرامی که هست، ‌هر چه سریعتر این کار انجام شود.

وی با اشاره به اینکه مردم در ساعات نخست انتخابات رأی خود را به صندوق‌ها بیاندازند،‌ ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات را متذکر شد و تأکید کرد: نمایندگانی که با آرای بیشتر انتخاب شده‌اند در تصمیم‌گیری‌ها با اعتماد به نفس بیشتری حضور پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به بازتاب حضور گسترده مردم در مرحله نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور با شکوه مردم در دور نخست انتخابات سبب شد دشمنانی که رجز‌خوانی می کردند، از مواضع خود عقب نشینی و ابراز ندامت کنند و سر میز مذاکره بنشینند./919/ت302/ج


ارسال نظرات