۱۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۱۳۴۷۵۵
مدیرکل ارشاد مازندران:

خبرنگاران از رسالت اجتماعی خود در جهت ترویج معارف اهل بیت استفاده کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: خبرنگاران باید از رسالت اجتماعی خود در راستای ترویج فرهنگ و معارف اصیل دینی استفاده و نقش بسزایی را در سوق دادن افکار جامعه به سمت ارزش های شایسته داشته باشند.
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، ظهر امروز در دومین همایش تجلیل از خبرنگاران و پیشکسوتان عرصه خبر آمل که در مجتمع فرهنگی هنری حضرت ولی عصر(عج) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، با بیان این که مهم ترین جایگاه خبرنگاران این است که ادامه دهنده رسالت پیامبران هستند، خاطرنشان کرد: مقام و منزلت خبرنگاران بسیار والا و ارزنده است که باید قدر خود را دانسته و از این فرصت به بهترین نحو ممکن و در راستای خدمت رسانی صحیح به جامعه و ترویج آگاهی مردم استفاده کنند.


وی با اشاره به این که خداوند منان در قرآن کریم از جمله نون والقلم و مایسطرون استفاده کرده است، یادآور شد: استفاده از جمله فوق نشان دهنده این است که دین مبین اسلام به قلم و فکر در جامعه بها داده و برای آن ارزشی گرانقدر قائل است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: خبرنگاران باید از رسالت اجتماعی خود در راستای ترویج فرهنگ و معارف اصیل دینی استفاده و نقش بسزایی را در سوق دادن افکار جامعه به سمت ارزش های شایسته داشته باشند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان این که همه تلاش استکبار جهانی این است که از طریق تهاجم فرهنگی و تحریم های مختلف به مقابله با نظام بپردازد، اظهار داشت: خبرنگاران باید در این برهه حساس احساس وظیفه کرده و در حد توان خود تهدید ها را به فرصتی واقعی تبدیل نمایند.


وی با تاکید بر این که وحدت، هماهنگی و انسجام باید در بین خبرنگاران حفظ شود، خاطرنشان کرد: اهتمام و کوشش همه ما باید حرکت در سمت تحکیم تعالیم اسلام ناب محمدی باشد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان این که خبرنگار باید آگاهی و بصیرت را سرلوحه امور خود قرار دهد، یادآورشد: این قشر زحمتکش باید از قلم و فکر ارزنده خود درصدد توسعه و پیشرفت جامعه استفاده کند و با دوری از هرگونه هیاهو و کارهای تبلیغاتی به فکر مشکلات جامعه و راه حلی برای رفع آن باشد./950/پ202/ب

ارسال نظرات