۰۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۱۴۰۰۸۰
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

دفاع مقدس نمونه بی بدیل پیروی از ولایت بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری شجاعت و شهامت رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس را تکرار نشدنی در کتاب تاریخ دانست و گفت: ملت ایران با پیروی از ولایت همه توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را با موفقیت پشت سر خواهد گذاشت و دشمنان اسلام و انقلاب را همچون همیشه ناکام می‌گذارد.
حجت الاسلام و المسلمين محمدعلي نکونام، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، شب گذشته در جلسه شورای اداری استان، هفته دفاع مقدس، دهه کرامت و بازگشایی مدارس را سه مناسبت جهت دهنده و مؤثر برای استفاده مطلوب و کافی از آنها معرفی کرد.

رییس شورای حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با بیان این که نکوداشت و گرامی داشت مناسبت های دینی در جمهوری اسلامی ایران حرکتی ارزنده و سازنده است بیان داشت: هفته دفاع مقدس، دهه کرامت و بازگشایی مدارس توجه به ارزش های الهی و اسلامی را بیشتر می کند و می توان از آن در راستای خودسازی به شکل مطلوب بهره برد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، توجه به روحیه استقامت و پایداری در دفاع از ارزش های دینی و الهی را لازم دانست و گفت: هر آنچه در هشت جنگ تحمیلی اتفاق افتاد سرشار از امدادهای غیبی و ایمان بالا در مناطق عملیاتی بود.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر این که دستاوردهای دفاع مقدس به خوبی در جامعه رشد پیدا کرده است ابراز داشت: تبیین دستاوردها و ارزش های دفاع مقدس کار مشکلی نیست؛ چراکه این دستاوردها در همه جای ایران مشاهده می شود و مردم برای شنیدن دستاوردها و ارزش های اسلامی و انسانی آن دوران آمادگی کامل دارند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام شجاعت و شهامت رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس را تکرار نشدنی در کتاب تاریخ دانست و گفت: شجاعت و شهامت رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس نمونه بی بدیلی است که در هیچ جای دنیا نمی توان آن را پیدا کرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که دوران دفاع مقدس سرشار از ناگفته هایی که هنوز بازگو نشده است بیان داشت: دفاع مقدس، دفاع زنان و مردان از وطن و ناموس خود بود و آن دوران سند افتخار ملت ایران است.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از ناگفته های دوران دفاع مقدس بازگو نشده است و مستلزم آن است که این ناگفته ها در کتاب های بزرگ نوشته و در میان همه مردم جهان پخش شود تا جهانیان بدانند رزمندگان بی سلاح ما چگونه در برابر دشمن تا دندان مسلح بعثی ایستادگی و جانفشانی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام ابراز داشت: دشمن همواره در کمین ملت ایران است و در صدد ایجاد انحراف فکری و عقلی از ارزش های دینی و اسلامی بویژه دستاوردهای دفاع مقدس است که باید خود و فرزندانمان از این توطئه و فتنه همه جانبه دشمن آگاه کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: ملت ایران با پیروی از ولایت همه توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را با موفقیت پشت سر خواهد گذاشت و دشمنان اسلام و انقلاب را همچون همیشه ناکام می‌گذارد./9461/پ203/ب

ارسال نظرات