۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۱۴۱۶۸۵
با حضور فرمانده سپاه خوزستان؛

همایش اختتامیه اردوهای هجرت برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم همایش اختتامیه اردوهای هجرت سه، ویژه دانش آموزان بسیجی با حضور فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان برگزار شد.
همایش اختتامیه اردوهای هجرت برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، همایش اختتامیه اردوهای هجرت 3 ویژه دانش آموزان بسیجی امروز با حضور سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، سید محسن موسوی زاده، رییس اداره آموزش و پرورش باوی در شهرستان باوی برگزار شد.

در ابتدای این همایش سید محسن موسوی زاده، رییس اداره آموزش و پرورش باوی، با اشاره به فعالیت دانش آموزان بسیجی در تابستان امسال در مدارس خاطرنشان کرد: خوشبختانه دانش آموزان فعالیت های عمرانی و نوسازی مختلفی در مدارس این منطقه و حاشیه آن انجام دادند.

موسوی زاده اظهار داشت: امسال این دانش آموزان حدود 20 مدرسه را بهسازی و نوسازی کردند که با توجه به علاقه ای که به این فعالیت دارند تقاضای بیشتر از این آمار دارند تا با نیرو و اخلاصی که در این عمل دارند خدمتی به آبادانی مراکز آموزشی و فرهنگی انجام دهند.

رییس اداره آموزش و پرورش باوی همچنین با بیان این که ساختمان جدید حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی این اداره در چند هفته آینده ساخته می شود، بیان داشت: کلنگ بنای ساختمان جدید حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی این اداره به زمین زده خواهد شد.

گفتنی است در پایان این همایش از دست اندرکاران اردوی طرح هجرت سه تجلیل شد./9458/ژ203/ب

ارسال نظرات