۰۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۱۴۴۱۸۰
رئیس ائتلاف بین المللی مبارزه با فرار از مجازات:

اقدام موهن سبب اتحاد مسلمانان در سراسر جهان شد

خبرگزاری رسا ـ وکیل بین المللی لبنانی تبار اظهار داشت: من به عنوان یک حقوق دان با صدور بیانیه ای خواستار منع پخش فیلم اهانت آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) در رسانه های لبنان و سایت یوتیوپ شدم.
مي الخنساء

خانم می الخنساء، رئیس "ائتلاف بین المللی مبارزه با فرار از مجازات" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به این که محکومیت اهانت به پیامبر اسلام(ص) وظیفه هر وکیل و همچنین مردم هر کشوری است، بیان داشت: این گونه واکنش ها می تواند در مقابله با این رفتار ناشایست در سطح بین الملل تأثیرگذار باشد.

وی اظهار داشت: من به عنوان یک حقوق دان با صدور بیانیه ای خواستار منع پخش فیلم اهانت آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) در رسانه های لبنان و سایت یوتیوب شدم.

این وکیل بین المللی لبنانی تبار با بیان این که ما در این اقدامات جنبه مثبت هم می توانیم ببینیم، ابراز داشت: این اقدام موهن سبب شد مسلمانان در همه دنیا با هم متحد شوند.

خانم می الخنساء در ادامه این مطلب تصریح کرد: ابراز انزجار مسلمانان در سراسر جهان نتیجه مثبت اقدام اهانت آمیز به ساحت مقدس پیامبراسلام(ص) است.

وی همچنین درباره دیگر نتایج مثبت اقدام موهن اظهار داشت: از طرفی دیدیم حتی افرادی که مسلمان بودند اما نوعی نرمش به غربی ها نشان می دادند، در اعتراض به اهانت به ساحت پیامبر اکرم(ص) قیام کردند و مخالفت خود را با این اقدام موهن ابراز داشتند.

رئیس "ائتلاف بین المللی مبارزه با فرار از مجازات" در خاتمه سخنان خود ابراز داشت: ما باید در مقابله با این گونه اقدامات موهن کارهای مختلفی را انجام بدهیم و راه کار واحد در این موضوع وجود ندارد./956/ت302/ص

ارسال نظرات