۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۱۶۵۵۸۴
آیت الله نوری همدانی:

دستاوردهای نظام باید برای مردم تبیین شود

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی به تبیین پیشرفت های مادی و معنوی کشور پس از انقلاب پرداخت و گفت: مردم با مشاهده این پیشرفت ها نسبت به انقلاب دلگرم شده اند و به همین دلیل در همه مسائل از جمله حماسه سیاسی و اقتصادی اعلام آمادگی می کنند.
آيت الله نوري همداني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید ظهر امروز در دیدار با مدیران ارشد صنعت برق تهران، با اشاره به محرومیت برخی از شهرها و اغلب روستاها پیش از انقلاب، اظهار داشت: در آن زمان روستاهای ما هیچ کدام از امکانات اولیه هم برخوردار نبودند، اما امروزه شاهد هستیم که همه آنها برق، تلفن، آسفالت و درمانگاه دارند؛ باید این پیشرفت های مادی و معنوی برای مردم تبیین شود.

     

    وی افزود: مردم وقتی این پیشرفت ها را می بینند دلگرم می شوند و به خاطر علاقه ای که نسبت به نظام و رهبر معظم انقلاب دارند در همه عرصه ها از جمله حماسه سیاسی و اقتصادی اعلام آمادگی می کنند. 

     

    این مرجع تقلید شناخت ارکان، اهداف، برکات، آثار و آسیب های انقلاب را بسیار ضروری خواند و گفت: برای این که بتوانیم به مردم خدمت کنیم باید شناخت خوبی نسبت به انقلاب و ابعاد گسترده آن داشته باشیم.

     

    حضرت آیت الله نوری همدانی بالاترین عبادت را خدمت به برادر مؤمن دانست و ابراز داشت: چه خدمتی از این بهتر که شما خانه های میلیون ها نفر از مردم را روشن می کنید و واسطه رسیدن آنها به این نعمت می شوید؛ در مسیر خدمت و برای ساختن یک اجتماع مترقی، فکر شما و هر قدمی که برمی دارید عبادت محسوب می شود.

     

    وی با بیان این که روشنایی دل از روشنایی خانه مهم تر است، گفت: روشنایی دل از ایمان است؛ هرچه ایمان و باور انسان نسبت به آنچه پیامبران آورده اند بیشتر باشد، روشنایی دل نیز بیشتر است./928/پ202/ج

ارسال نظرات