۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۱۶۷۷۶۳
رییس سازمان اوقاف:

باید در انتخابات الگوی جهان اسلام و بشریت باشیم

خبرگزاری رسا - رییس سازمان اوقاف گفت: مجموعه انتخاباتی که در این 34 سال صورت گرفته است بهترین و سالم‌ترین انتخابات در دنیا است اما ما نباید به این اکتفا کنیم و باید الگوی جهان اسلام و بشریت باشیم.
حجت الاسلام علي محمدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی محمدی، نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه صبح امروز در همایش انتخاباتی و حماسه سیاسی که در سالن همایش‌های صدا و سیما در حال برگزاری است با اشاره به این‌که مقام معظم رهبری در سخنانشان فرمودند که آبروی نظام اسلامی انتخابات است و یکی از اقدامات مهمی که در کشور انجام می‌شود انتخابات است گفت: به همین جهت دبیرخانه گسترش اخلاق اسلامی این برنامه را در راستای اخلاق انتخاباتی برگزار کرد تا اخلاق را از زبان پیران اخلاق بشنویم.

حجت‌الاسلام محمدی یکی از اهداف برگزاری این همایش را ایجاد گفتمان همه جانبه و فراگیر برای همه مردم، کاندیداها و اهل رسانه دانست و ابراز کرد: تبیین اصول و موازین اخلاق اسلامی در تبلیغات و هواداری‌ها و تبیین اصول و موازین امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در زمینه ملاک‌ها و معیارهای انتخاباتی و ایجاد فضای مناسب در انتخابات ریاست جمهوری را از اهداف دیگر این همایش دانست.

رییس سازمان اوقاف گفت: مجموعه انتخاباتی که در این 34 سال صورت گرفته است بهترین و سالم‌ترین انتخابات در دنیا است اما ما نباید به این اکتفا کنیم و باید الگوی جهان اسلام و بشریت باشیم.

وی با تاکید بر این‌که دینی که از آن تبعیت می‌کنیم بهترین دین است و یکی از موازین آن اخلاق اسلامی است، اظهار داشت: امیدواریم که این همایش یک امر خیر و مبارکی باشد که در فضای انتخابات انجام شده و امیدواریم که این انتخابات طبق موازین اخلاق اسلامی، با خیر و برکت و سربلندی و سرافرازی انجام شود./9595/پ202/ص

ارسال نظرات