۲۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۱۸۳۷۷۶
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان:

برگزاری 100 ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در کردستان

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان گفت: 100 ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در استان کردستان برگزار می‌شود.
روحانيت و دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، محمدرضا شرفبیانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان، شب گذشته در دومین جلسه هماهنگی برگزاری ویژه برنام‌های هفته دفاع مقدس که در سالن شهدای گمنام استانداری سنندج برگزار شد، گفت: 8 کمیته برای برنامه ریزی و اجرای ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در استان تشکیل شده است و در طول هفته دفاع مقدس بیش از 100 ویژه برنامه دفاع مقدس در سطح استان برگزار می شود.


وی ادامه داد: برگزاری محافل انس با قرآن، اردوهای بصیرتی، علمی و سیاسی، مسابقات ورزشی و اعزام اکیپ‌های پزشکی به نقاط محروم استان از جمله ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان است.


شرفبیانی تصریح کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس زنگ مقاومت و پیروزی با هماهنگی حوزه‌های بسیج دانش آموزی در سطح مدارس استان نواخته می شود.


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان خاطر نشان کرد: کردستان در هفته دفاع مقدس میزبان پیکر مطهر دو شهید والامقام است، 28 شهریورماه جاری پیکر این دو شهید در شهر سریش‌آباد تشییع می‌شوند.


وی تصریح کرد: برگزاری مراسم سان و رژه نیروهای مسلح در 31 شهریور ماه، حضور در گلزار شهدا، دیدار با نماینده مقام معظم رهبری در استان، دیدار با خانواده معظم شهدا، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و ارائه خدمات رایگان توسط علوم پزشکی و شهرداری‌ها از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان است.


شرفبیانی تأکید کرد: بیان واقعیات دوران دفاع مقدس در قالب برنامه‌های مختلف به نسل جوانان آنان را در برابر هجمه‌های فرهنگی و جنگ نرم مصون می دارد، پیوند نسل جدید با رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و آشنایی جوانان با روحیه و انگیزه ایثارگان دوران دفاع مقدس از مهم‌ترین اهداف برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس می باشد، جوانان این مرز و بوم باید به عمق زوایای دفاع مقدس و ارزش‌های آن پی‌ببرند./967/پ202/ع

ارسال نظرات