۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۱۸۹۵۷۵

500 نفر از دانشگاهیان خوزستان به سرزمین وحی اعزام می شوند

خبرگزاری رسا ـ مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان خوزستان با بیان این که 17 هزار نفر از دانشگاه های استان خوزستان برای اعزام به سرزمین وحی نام نویسی کرده اند، اظهار داشت: در نوبت حج دانشگاهی سال جاری سهمیه 500 نفری به استان خوزستان اختصاص یافت.
شوقه کعبه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، قرعه‌کشی عمره دانشگاهیان استان خوزستان، پیش از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام محسن شفیعی، مسؤول دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان، اساتید و دانشجویان دانشگاه های استان خوزستان در دانشکده علوم دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی، مسؤول دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان، حج دانشگاهی را از برترین برنامه های فرهنگی موجود در دانشگاه ها عنوان کرد و گفت: اعزام دانشجویان بهترین خدمت در جهت آشنایی دانشجویان با معارف اسلامی و حقیقت ناب تشیع است.

وی به استقبال بی نظیر دانشجویان جهت اعزام به سرزمین وحی اشاره و تصریح کرد: ایجاد ظرفیت 17 هزار نفره عمره ویژه دانشجویان نشان دهنده اهتمام مسؤولان نسبت به قشر دانشجو است.

حجت الاسلام شفیعی با بیان این که حج دانشگاهی تأثیر بسزایی در ارتقا فضای معنوی دانشگاه ها دارد، تصریح کرد: در جهت مدیریت کاروان های دانشجویی باید مدیرانی انتخاب شوند که بتوانند نیاز دانشجویان در سرزمین وحی را جواب گو باشند.

نام نویسی 17 هزار خوزستانی برای اعزام به سرزمین وحی

در ادامه این مراسم علیرضا میرسلیم، مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان خوزستان با بیان این که 17 هزار نفر از دانشگاه های استان خوزستان برای اعزام به سرزمین وحی نام نویسی کرده اند، اظهار داشت: در این نوبت سهمیه 500 نفری به استان خوزستان اختصاص یافت.

وی با اشاره اعزام 17 هزار نفر در قالب عمره دانشگاهی به حج خاطر نشان کرد: این تعداد اعزامی در دو قالب دانشجویی و استاد خواهد بود که سهم دانشجویان 15 هزار نفر و اساتید 2 هزار نفر است.

میرسلیم زمان نام نویسی نهایی پذیرفته شدگان را از 21 تا 28 آبان اعلام کرد و افزود: اعزام کشوری از 20 بهمن‌ماه آغاز و تا اواخر اردیبهشت سال آینده ادامه خواهد یافت./9464/پ203/غ

ارسال نظرات