۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۱۹۰۸۱۱

فراخوانی رادیو معارف برای حمایت از فرمایش رهبر معظم انقلاب

خبرگزاری رسا ـ رادیو معارف خواستار شرکت مخاطبانش در پویش مردمی افزایش جمعیت برای همراهی با دغدغه مقام معظم رهبری شد.
پويش مردمي افزايش جمعيت؛ آري

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، برنامه زنده و پرمخاطب «پرسمان خانواده» با پایان یافتن بیست و یک قسمتی بحث افزایش جمعیت، از مخاطبان خود خواست در راستای همراهی با دغدغه مقام معظم رهبری در این مورد در «پویش مردمی افزایش جمعیت؛ آری» شرکت کنند.

این برنامه رادیو معارف، تنها برنامۀ رسانه‌ای بود که این موضوع را مخاطب اصلی آن یعنی خانواده ارائه داده بود و با کارشناسی چهره نام آشنایی همچون حجت الاسلام والمسلمین محسن عباسی ولدی در حد توان به وظیفۀ خود در این راستا عمل کرد. اما از آن جا که رادیو معارف معتقد است حتی با بیست و یک برنامه پروندۀ این بحث بسته نخواهد شد؛ از همین رو صفحه‌ای را در پایگاه اطلاع رسانی رادیو معارف به این مسأله اختصاص داده و نام آن را «پویش مردمیِ افزایش جمعیت؛ آری» گذاشته ‌است. در این صفحه از مخاطبان خواسته شده است تا همراهی خود با دغدغه‌های مقام معظم رهبری دربارۀ افزایش جمعیت را با یک پیام اعلام کنند. هدف اصلی این صفحه ایجاد همدلی در میان آحاد مردم برای ایجاد انگیزۀ بیشتر در مردم در راستای افزایش جمعیت است.

در حال حاضر یک بسته صوتی حاوی سخنان مقام معظم رهبری دربارۀ افزایش جمعیت در این صفحه بارگذاری شده است. همچنین بیست و یک برنامۀ پرسمان تربیتی خانواده با موضوع جمعیت نیز از این صفحه قابل دسترسی و دریافت است. مخاطبان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی رادیو معارف به نشانی  www.radiomaaref.ir  و رجوع به صفحه اختصاصی «پویش مردمی افزایش جمعیت؛ آری» و یا با ارسال پیام کوتاه به شماره 30000552 در این  حرکت فرهنگی شرکت کنند./919/د102/ن

ارسال نظرات