۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۱۹۱۹۰۱
ویژه بانوان طلبه شادگان؛

کارگاه آموزشی عرفان‌ های نوظهور برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شادگان از برگزاری کارگاه آموزشی عرفان های نوظهور ویژه بانوان طلبه این شهرستان در دو روز خبرداد.
عرفان کاذب

حجت‌الاسلام عبدالله رضایی نسب، رییس اداره تبلیغات اسلامی شادگان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز ، از برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع«عرفان های نوظهور» در حوزه علمیه خواهران ریحانه النبی(ص) با حضور حجت‌الاسلام صالحی، کارشناس ادیان و مذاهب حوزه علمیه قم در این شهرستان خبر داد و گفت: این کارگه به مدت دو روز با حضور جمعی از بانوان طلبه برگزار شد.

وی با اشاره به این که این برنامه یک فرصتی است برای ما که در جریان زندگی نیازمند به تذکر و موضوعات مختلف هستیم که به گوش و ذهن ما برسد، تصریح کرد: عرفان‌های نوظهور، یک جنبش و جریان بسیار وسیعی بوده که دین اسلام را مورد هجوم قرار داده است.

حجت الاسلام رضایی نسب با بیان این که استاد این کارگاه آموزشی حجت‌الاسلام صالحی بود، اظهار داشت: حجت الاسلام صالحی، کاشناس ادیان و مذاهب حوزه علمیه قم که طی سخنان خود، با بیان این که عرفان‌های نوظهور با تخریب و نفوذ در افکار و عقاید مردم آسیب‌های جدی به زندگی آنان می‌زند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شادگان در ادامه سخنانش گفت: به گفته حجت الاسلام صالحی در حال حاضر چهار هزار عنوان کتاب در تبلیغ و ترویج عرفان نوظهور پس از ترجمه به فارسی وارد کشورمان شده است.

وی با بیان این که همه عرفان‌های نوظهور وارداتی هستند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر سرکرده‌های عرفان های «سرخ پوستی » و بعضی از عرفان‌ها متعلق به شرق آسیا مانند«اشو» و « یوگا» با ایجاد تشکیلاتی موهوم در کشور اهداف خاصی را دنبال می‌کنند و با ترجمه و چاپ کتاب‌هایی با تفکرات شیطانی و غربی و توزیع آنان در بین جوانان کشورمان سعی در جذب آنان دارند.

لازم به ذکر است، در این کارگاه آموزشی دو روزه تمام اساتید و طلبه‌های حوزه علمیه خواهران ریحانه النبی(ص) حضور داشتند./9458/د103/س

ارسال نظرات