۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۲۱۳۹۷۰
رهبر یکی از جمعیت‎های معارض بحرین:

آل‎خلیفه بدون گفت‎وگو با معارضان توان حل بحران را ندارد

خبرگزاری رسا ـ رهبر جمعیت دموکراسی التقدمی وضعیت کشورهای منطقه را تاسف بار خواند و بیان داشت که ملت بحرین در حل بحران جهان عرب نقش تاریخی ایفا کنند.
عبدالجليل النعيمي رهبر جمعيت دموکراسي التقدمي بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، عبدالجلیل النعیمی رهبر جمعیت دموکراسی التقدمی بحرین روز گذشته طی نشستی خبری در منامه نسبت به اقدامات نظام حاکم این کشور در چند روز اخیر واکنش نشان داد و گفت: معارضان همیشه درپی حل بحران بحرین هستند ولی نظام حاکم این کشور متاسفانه در حال قلع و قمع مردم مظلوم این کشور و جستجوی راه‎های برای مقابله با معارضان است.


وی افزود: تنها راه حل خروج بحرین از بحران، گفت‎وگو سیاسی جدی معارضان و نظام آل‎خلیفه است. حکومت آل‎خلیفه در گفت‎وگوهای سابق به صورت جدی وارد نشده و سعی در پیشبرد اهداف خودش را دارد.


وی با اشاره به وضعیت اسفبار کشورهای منطقه بیان داشت: جهان عرب در خون و آتش فرو رفته است، ملت بحرین باید این فرصت را غنیمت بشمارد و نقش تاریخی در حل بحران کشورهای منطقه داشته باشد.


نماینده ابراهیم شریف دبیرکل جمعیت وعد در این نشست خبری به انتقاد از سیاست‎های نظام آل خلیفه پرداخت و تصریح کرد: گفت‎وگوهای ملی و سیاسی گذشته که ما بین معارضان و نظام آل‎خلیفه برگزار شد هیچ گونه سود و نتیجه مثبتی در بر نداشته است.


وی افزود: نظام آل‎خلیفه بدون گفت‎وگو سیاسی با معارضان توان حل بحران این کشور را نخواهند داشت.


گفتنی است سران جریان‎های معارض بحرین در پیام‎های جداگانه، شکایت وزارت داگستری از جمعیت الوفاق اسلامی بحرین و تلاش برای توقیف این جمعیت را محکوم کردند./994/ب902/د

ارسال نظرات