۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۲۳۲۴۲۴

سومین اجلاس منطقه‌ای نماز در کردستان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ جانشین کمیته علمی و پژوهشی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز گفت: سومین اجلاس منطقه ای نماز در استان کردستان و در آذر ماه برگزار می شود.
حجت الاسلام علي دارابي

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی دارابی مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی آموزش‌های تخصصی معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی با اعلام این خبر گفت: ارتقای حقیقی اجلاس سراسری نماز در گرو پاسخ کارشناسانه و عالمانه به نیازهای فکری و معنوی مخاطبان جامعه می‌باشد. زیرا که کمیته علمی و پژوهشی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز به دنبال تأمین محتوای ارزشمند و کاربردی مورد نیاز آحاد جامعه است.


دارابی افزود: توسعه و ترویج فرهنگ نماز، نقش اثرگذاری در رفتار‌های اجتماعی داشته و این مهم به صورت علمی و کاربردی در اجلاس‌های منطقه‌ای نماز مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.


جانشین کمیته علمی و پژوهشی اجلاس سراسری نماز اضافه کرد: استان‌های ایلام، خوزستان، کرمانشاه، لرستان و مرکزی با محوریت استان کردستان سومین اجلاس منطقه‌ای نماز را همراهی و ضمن تبادل نظر راه‌های ارتقای تعالی فرهنگی نماز را با حضور اساتید مبرز مورد بررسی قرار می‌دهند.


مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی آموزش‌های تخصصی تصریح کرد: آثار و برکات متعالی نماز از منظرهای مختلف ، از جمله وحدت اسلامی که نیاز ضروری دنیای اسلام می‌باشد، دارای اهمیت است و در اجلاس‌های منطقه‌ای نیز به دنبال نشر این فرهنگ تعالی بخش هستیم که در سومین اجلاس منطقه‌ای کردستان که در 9/9/93 در سنندج انجام می‌پذیرد، مشارکت فعال اساتید و مسئولین فرهنگی را شاهد هستیم.


دارابی در پایان گفت: حسب آغاز به کار کمیته علمی و پژوهشی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز، شاهد مشارکت حداکثری گروه‌های مختلف هستیم که با دبیرخانه کمیته علمی و پژوهشی در ارتباط بوده و مقالات خویش را به تارنمای اجلاس به نشانی www.ejlasnamaz.ir ارسال می‌نمایند و این ظرفیت خوبی را ایجاد نموده است./978/د102/ی

ارسال نظرات