۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۲۳۳۷۹۳

اساتید و طلاب مدرسه امام مهدی موعود با آیت الله نوری همدانی دیدار کردند

خبرگزاری رسا ـ اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام مهدی موعود(عج) ظهر امروز با حضور در دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی با ایشان دیدار کرده و از رهنمودهای ایشان بهره‌بردند.
 آيت الله نوري همداني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جمعی از اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام مهدی موعود(عج) ظهر امروز با حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید دیدار کردند.

بر اساس این گزارش حجت الاسلام عبدالرضا محمودی مدیر مدرسه علمیه امام مهدی موعود(عج) در ارائه گزارشی از عملکرد خود، اظهار داشت: در مدرسه ما بیش از 170 طلبه مشغول تحصیل هستند و از وجود 135 استاد مجرب و پرتلاش نیز در دو نوبت صبح و عصر استفاده می‌کنیم.

وی افزود: این اساتید برزگوار افزون بر ساعت‌های درسی که به تدریس مشغول هستند زمانی را نیز برای مشاوره درسی در مدرسه حضور دارند تا طلاب با مراجعه به آنها، پیمودن مسیر طلبگی برایشان هموارتر شود.

مدیر مدرسه علمیه امام مهدی موعود(عج) به فعالیت‌های جنبی که برای طلاب در نظر گرفته شده است، اشاره کرد و گفت: در طول سال برنامه‌های متعدد آموزشی و فرهنگی داریم که مورد استقبال طلاب قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام محمودی با بیان این که طلاب مدرسه علمیه امام مهدی موعود(عج) سطح علمی بالایی دارند، ابراز داشت: امسال 35 نفر از طلاب مدرسه ما برای شرکت در المپیاد علمی حوزه‌های علمیه اعلام آمادگی و نام‌نویسی کرده‌اند.

وی اهتمام به مسأله اخلاق طلاب را از مهم‌ترین دغدغه‌های مسؤولان این مدرسه برشمرد و گفت: به این منظور از اساتید برجسته اخلاق حوزه علمیه دعوت به عمل می‌آوریم و در طول هفته از محضر آنها بهره‌مند می‌شویم.

مدیر مدرسه علمیه امام مهدی موعود(عج) در پایان از حضرت آیت الله نوری همدانی درخواست کرد تا در مراسم عمامه گذاری طلاب این مدرسه که در 17 ربیع الاول امسال برگزار خواهد شد، حضور پیدا کند./928/پ203/ف

ارسال نظرات