۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۲۶۴۴۱۸
مدیر مرکز تخصصی علامه امینی خبر داد؛

پذیرش 60 دانش آموخته در مرکز تخصصی علامه امینی

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام همزبان با بیان اینکه مرکز تخصصی علامه امینی(ره) در سه رشته کلام اسلامی در سطح دو، کلام تطبیقی و شیعه شناسی در سطح سه پذیرش خواهند شد، گفت: ظرفیت پذیرش هر رشته بین 15 تا 20 نفر است.
مرکز تخصصي علامه اميني تبريز

حجت الاسلام همزبان، مدیر مرکز تخصصی علامه امینی(ره) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز،  گفت: مرکز تخصصی علامه امینی (ره) تبریز از طریق پذیرش متمرکز رشته‌های تخصصی سطح 2 و سطح 3 برادران برای سال تحصیلی جدید از بین طلاب علاقمند به تحصیل در رشته‌های تخصصی کلام و شیعه شناسی . کلام تطبیقی، بعد از مصاحبه پذیرش خواهد کرد.


وی افزود: طلاب متقاضی با شرکت در آزمون ورودی مرکز تخصصی علامه امینی(ره) که به صورت سراسری و تحت اشراف و نظارت مرکز قم در اردیبهشت ماه برگزار شد، طلاب با اخذ قبولی به مراکز معرفی و بعد از مصاحبه پذیرش می شوند.


مدیر مرکز تخصصی علامه امینی(ره) ادامه داد: پذیرش در سه رشته کلام اسلامی در سطح دو، کلام تطبیقی و شیعه شناسی در سطح سه خواهد بود که ظرفیت پذیرش هر رشته مابین 15 تا 20 نفر است.


وی در ادامه گفت: پذیرفته شدگان مشغول به تحصیل در یک استان در صورتی می توانند در واحد آموزشی تخصصی استان دیگر شرکت کرده و ادامه تحصیل دهند که قبل از نام نویسی در واحد آموزشی، نسبت به انتقال پرونده تحصیلی خود به استان مقصد و ارائه گواهی تأیید انتقال به مرکز مدیریت استان مقصد اقدام نموده باشند.


حجت الاسلام همزبان تصریح کرد: فرآیند انتقال بر اساس آیین نامه آموزشی انجام می گیرد و قبولی در آزمون ورودی واحد آموزش یک استان تعهدی را برای انتقال، متوجه واحد آموزشی و مدیریت استانی مبدا و مقصد نمی کند.


وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است دانش آموختگان و فارغ التحصیلان مرکز تخصصی علامه امینی(ره) بتوانند به نشر معارف حقه اهل بیت(ع) بپردازند و از این جایگاه رفیع با جدیت و تلاش فراوان دفاع کرده و درمقابل شبهات و هجمه دشمنان دین ناب محمدی (ص) قد علم کنند./854/ت302/ح

ارسال نظرات