۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۲۷۱۲۷۵
نمایشگاه قرآن و عترت مشهد مقدس(8)

رونمایی کتاب اندیشه های اجتماعی در قرآن از سوی دفتر تبلیغات خراسان رضوی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول غرفه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: کتاب« اندیشه های اجتماعی در قرآن» نوشته دکتر ایازی، عضو هیأت علمی دفتر تبلیغات اسلامی در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد رونمایی می شود.
دفتر تبليغات اسلامي خراسان رضوي

تقی جلالی، کارشناس روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: کتاب «اندیشه های اجتماعی در قرآن» نوشته دکتر ایازی، عضو هیأت علمی دفتر تبلیغات اسلامی در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد رونمایی می شود.

 

 وی در ادامه با بیان این که امسال دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با توجه به دو محور پژوهشی و فرهنگی در نمایشگاه قرآن حضور یافته است، خاطر نشان کرد: رویکرد اصلی دفتر تبلیغات در نمایشگاه این است که طرح‌های پژوهشی قرآنی نخبگان حوزه را به نمایش گذارد.

 

جلالی افزود: دفتر تبلیغات، ارتباط‌گیری با مخاطبان قرآن و نخبگان قرآنی را دنبال می‌کند تا بتواند از ایده‌های پژوهشی علوم قرآنی که مخاطبان علمی دارند، استفاده و از این ایده‌های پژوهشی حمایت‌های مالی و معنوی کند.

 

جلالی تصریح کرد: امسال دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بخش‌هایی از جمله پژوهش‌های قرآنی و پژوهش علوم و فرهنگ اسلامی، مشاوره، انتشارات بوستان کتاب، معرفی سایت‌ اجتهاد و مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات شرعی و دینی به زائران و مجاوران قرآن دوست در نمایشگاه قرآن و عترت خدمات ارائه می‌دهد.

 

کارشناس روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به فعالیت بخش پژوهش‌های قرآنی و پژوهش علوم و فرهنگ اسلامی اظهار کرد: در بخش پژوهش‌های قرآنی، فصلنامه تخصصی علمی و پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی استان که تاکنون 73 شماره از آن به چاپ رسیده را در اختیار مخاطبان قرار داده است.

 

وی  در ادامه به غرفه انتشارات بوستان کتاب اشاره کرد و ادامه داد: هر ساله انتشارات بوستان کتاب جزو ناشران برتر شناخته می‌شود که در این غرفه 130 عنوان کتاب از انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی استان و 100 عنوان کتاب از دیگر انتشارات را در قالب انتشارات بوستان کتاب با تخفیف 20 درصد جهت خرید در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده‌ایم.

 

جلالی درباره معرفی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات شرعی و دینی خاطرنشان کرد: این مرکز قریب به یک سال است که در مشهد و در مجموعه دفتر تبلیغات تأسیس شده و پاسخگوی شبهات دینی، اعتقادی، خانوادگی و احکام است که در این دوره از نمایشگاه کارکنان به صورت چهره به چهره پاسخگوی سؤالات مراجعه کنندگان در مباحث فوق هستند.

 

کارشناس روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به بخش مشاوره با هدف حل مسائل مبتلا به سطح عامه جامعه اشاره و تصریح کرد: دفتر تبلیغات اسلامی در این غرفه به مشاوره و برنامه‌ریزی سبک زندگی دینی می‌پردازد و کارشناسان در حوزه کودک و نوجوان، خانواده، احکام و عقاید و مسائل تخصصی پاسخگوی مراجعه کنندگان هستند.

 

وی از مشارکت چهار مشاور متخصص در بخش خانواده در این قسمت خبرداد و گفت: همه روزه مشاوره های خانوادگی با موضوعات مختلف از ساعت 18 تا 24 به علاقمندان ارائه می شود که خوشبختانه با استقبال چشمگیری هم مواجه شده است./934/ت302/ب5

 

ارسال نظرات