۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۲۷۷۸۳۰
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

هدف از سفر کمیسیون اجتماعی مجلس به استان‌ها آشنایی مستقیم با مشکلات مردم است

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به هدف سفر کمیسیون اجتماعی مجلس در بررسی مشکلات اجتماعی استان، گفت: از جمله وظایف این کمیسیون بررسی آسیب‌های اجتماعی و آشنایی مستقیم با مشکلات مردم است.
محمد اسماعيل سعيدي، نماينده مردم تبريز، آذرشهر و اسکو در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمد اسماعیل سعیدی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس و نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در دیدار اعضای عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با آیت الله شبستری، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، به ارائه گزارشی درباره سفر اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس پرداخت.

 

وی با اشاره به وظایف کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس در ارتباط با موضوعات مربوط به ایثارگران، استخدام، بیمه‌ها، روابط کار و بحث اشتعال فعالیت می‌کند.

 

نماینده مردم تبریز با اشاره به آسیب های اجتماعی، تأکید کرد: از دیگر وظایف این کمیسیون بررسی آسیب های اجتماعی، خدمات حمایتی، کمیته امداد، رفاه، تعاون است و تمام این موضوعات در کمیسیون بررسی و درباره آن تصمیم‌گیری و نظارت می شود.

 

وی ادامه داد: در این راستا در استان انتظاری بود که موارد از طریق اینجانب و دکتر افخمی با کمیسیون و دکتر عزیزی، رییس کمیسیون اجتماعی مجلس طرح کردیم و درخواست بازدید نزدیک از استان را داشتیم تا مشکلات از نزدیک بررسی شود.

 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس هدف از این سفر را آشنایی اعضای کمیسیون با مشکلات و مسائل اجتماعی از نزدیک استان عنوان کرد و گفت: بعد از بررسی‌ها سعی بر این بود که برخی از موارد که قابل حل در خود تبریز بود، بررسی و حل شود و دیگر مسائل نیز در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گیرد.

 

وی با اشاره به جلسه‌ای با کارگروه اجتماعی استان، گفت: این جلسه با حضور استاندار و مدیران کل و مسؤولان سازمان تشکیل و موضوعاعت مختلفی مورد بررسی قرار گرفت./854/ت302/ح

ارسال نظرات