۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۲۷۸۰۴۰
آیت الله علما:

تنها با تکیه بر اقتصاد مقاومتی می توانیم وضعیت کنونی را بهبود بخشیم

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما با بیان این‌که ارتباط با کشورهای دیگر دردی از اقتصاد ما را دوا نخواهد کرد، گفت: قطعا تکیه بر توان داخلی و خرید محصولات با کیفیت داخلی، اقتصاد کشور را متحول خواهد کرد.
حجت الاسلام و المسلمين علما نماينده ولي فقيه در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه نهم مرداد ماه با اشاره به اقتصاد مقاومتی عنوان داشت: ارتباط با کشورهای دیگر دردی از اقتصاد ما را دوا نخواهد کرد از این رو تنها با تکیه بر اقتصاد مقاومتی می توانیم وضعیت کنونی را بهبود بخشیم.

 


آیت الله علما با اشاره به بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: به تمام مسؤولان و مردم توصیه می کنم که اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار دهند، قطعا تکیه بر توان داخلی و خرید محصولات با کیفیت داخلی، اقتصاد کشور را متحول خواهد کرد.

 


وی در ادامه افزود: اتحاد و همدلی مسؤولان و مردم از اهمیت بالایی برخوردار است، هدف دشمنان ایجاد تفرقه و اختلاف میان مردم است و اگر توافقی صورت بگیرد و یا نگیرد نباید همدلی و هم زبانی که رهبر معظم انقلاب به آن تأکید کرده است خدشه دار شود و خللی در نظام ایجاد کند.

 


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه رژیم صهیونیستی را رژیمی کودک کش و خبیث خواند و ابراز کرد: هیچ گاه رهنمودهای بنیانگذار انقلاب را فراموش نخواهیم کرد و رژیم صهیونیستی را دشمن خود می دانیم و استکبار ستیزی حتی پس از توافقات، ادامه دار خواهد بود.

 


آیت الله علما تصریح کرد: همانطور که شهدا با بصیرت و آگاهی در برابر دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کردند، امروز نیز این امر از اهمیت ویژه ای برخوردار است، حفظ اتحاد و همبستگی و تقویت آگاهی و بصیرت توطئه های دشمنان را خنثی می کند و از خطرات احتمالی نیز جلوگیری خواهد کرد.

 


امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه اهدای خون، جان انسان ها را نجات می دهد اظهار داشت: قطعا این عمل خداپسندانه توشه و ذخیره ای برای آخرت خواهد داشت و جان انسان ها را نجات می دهد از این رو با توجه به فرارسیدن روز اهدای خون سعی کنیم در اجرایی کردن این امر اهتمام ویژه ای داشته باشیم./857/پ201/ب4

ارسال نظرات