۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۴۳۰۸۵۹
استاد تفسیر شورای عالی عنوان کرد؛

سفارش دو امانت قرآن و اهل بیت به مردم، ماموریت مبلغان مبلغات در ماه رمضان

استاد تفسیر شورای عالی گفت: مبلغان و مبلغات در این ماه مردم پای منبر را به دو امانت قرآن و اهل بیت سفارش کنند.
حجت الاسلام پاکراه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر حجت الاسلام حسن پاکراه استاد تفسیر شورای عالی پیش از ظهر امروز در همایش طلایه داران تبلیغ شهرستان بوشهر که در سازمان و تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی است که باید ان را مغتنم شمرد .

 

این استاد تفسیر شورای عالی با بیان اینکه ماه رمضان 30 نام دارد به مسؤولیت مبلغان و مبلغات در این ماه پرداخت و اظهار کرد: مبلغان و مبلغات در این ماه مردم پای منبر را به دو امانت قرآن و اهل بیت سفارش کنند.

 

وی افزود: این ماه بهترین فرصت برای ارتباط با خدا  و تبیین کلام پروردگار است؛ قران کریم در بین ما غریب مانده است و اگر مردم با قران ارتباط برقرار کنند تمام شبکه های ضد دینی نمی توانند بر ما غلبه کنند.

 

حجت الاسلام پاکراه گفت: بر همه واجب است که تفسیر قران را به خود معرفی کنند و هر اندازه که می توانند از این کتاب که برای همه زمان و مخاطبان عالم است بهره ببرند.

 

وی با بیان اینکه تنها یک آیه قرآن برای ارشاد کفایت می کند گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای پیاده کردن آیات قرآن و تبیین آن است که در 11 ماه دیگر از این اندوخته استفاده ببریم.؛ قرآن کتاب زندگی است که مرتب به آن نیاز داریم.

 

این استاد تفسیر شورای عالی گفت: در تفسیر قرآن باید از کلام صادقان که همان معصومان هستند استفاده کرد./833/202/ب3

  

ارسال نظرات