۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۴۵۱۱۸۷
قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن:

جمهوری اسلامی نقش تعیین کننده ای در معادلات منطقه ای دارد

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن گفت: امروز به برکت دفاع مقدس، جمهوری اسلامی ایران نقش اثر گذار و تعیین کننده صلح در معادلات منطقه ای را بر عهده دارد.
حجت الاسلام علی رضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تربت حیدریه، حجت الاسلام محمد علی رضایی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن پیش از ظهر امروز در گلزار شهدای بهشت عسگری این شهرستان و در جمع مسؤولان و خاندان معزز شهدا و ایثار گران با بیان این که برخی از آقایان به ظاهر خوب سخن می گویند اما پشت این چیز دیگری نهفته است، بیان کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی باید همچون گذشته در راستای تعیین و تشخیص مسیر حق و حقیقت آگاه و بصیر باشند.

وی ادامه داد: متاسفانه امروز برخی عناصر خسته از انقلاب اسلامی سخن دشمنان را می زنند که اگر تعبیر نفوذی ها که بارها از سوی مقام معظم رهبری برای کارگزاران تبیین شده، در نظام جمهوری اسلامی موثر واقع شود دیگر اثری از مردان انقلابی و ایثارگران باقی نمی ماند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن با اشاره به داستانی از حضرت علی(ع) درجنگ جمل تصریح کرد: فردی با مراجعه به حضرت علی(ع) می گوید در یک سمت جنگ شما هستید که رسول خدا(ص) از شما به عنوان بازوی قدرتمند اسلام نام بردند و در دیگر سو عایشه همسر پیامبر(ص) قرار گرفتند و ما نمی دانیم در چنین شرایطی در کدامین سمت به نبرد بپردازیم.

حجت الاسلام محمد علی رضایی افزود: امام علی(ع) در پاسخ اعلام کردند هر طرف که حق و حقیقت جریان دارد، در آنجا نیز تحت پرچم حق قرار بگیرید و مطابق با الگوی دینی عمل کنید.

وی با اشاره به فرزندان تربیت شده خانواده معزز شهدای انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: این فرزندان معزز بودند که توانستند تا در دوران جنگ تحمیلی، از هستی و وجود خود  مایه گذاشته و پرچم ارزشمند ایران اسلامی را به احتزاز در آورند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن ادامه داد: امروز به شان و برکت دستاورد های دفاع مقدس دنیا چه بخواهد و چه نخواهد، جمهوری اسلامی ایران نقش اثر گذار و تعیین کننده صلح در معادلات منطقه ای را بر عهده دارد و مهمترین رسالت امروز ملت ایران، اطاعت محض از رهنمود ها و سیاست های راهبردی ولی فقیه زمان است./864/202/ب3

ارسال نظرات